Quote from Elias Engqvist on 28 May 2013, 14:23Jag tänkte ta Caballo Blanco-rundan (11km) idag bara för att...
Jag tänkte ta Caballo Blanco-rundan (11km) idag bara för att...
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 20:27Har varit urdålig på att komma iväg de senaste veckorna, men imorgon hoppas jag hinna med en halvmilsrunda med fartlek efter jobbet. 🙂
Har varit urdålig på att komma iväg de senaste veckorna, men imorgon hoppas jag hinna med en halvmilsrunda med fartlek efter jobbet. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 06:31Jag ska Stockholmsrunda på förhoppningsvis 42195m idag. Ihop med en faslig massa andra. 🙂
Jag ska Stockholmsrunda på förhoppningsvis 42195m idag. Ihop med en faslig massa andra. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 08:19Samma som Kristina!
Samma som Kristina!
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 08:49Jag med! 🙂
Jag med! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 08:54Äh, vad f-n, jag hänger på er andra! Ni verkar ju ha något kul på gång. Vad säger ni, ska vi ta två varv runt stan när vi ändå håller på? 😉
Äh, vad f-n, jag hänger på er andra! Ni verkar ju ha något kul på gång. Vad säger ni, ska vi ta två varv runt stan när vi ändå håller på? 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 09:27Jag hänger på. Jag har grön tröja.
Jag hänger på. Jag har grön tröja.
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 09:32Ingen löpning för mig idag men ni som springer ihop får ha det så trevligt 😉
Rena rama partystämningen BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy039.gif
Ingen löpning för mig idag men ni som springer ihop får ha det så trevligt 😉
Rena rama partystämningen BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy039.gif
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 09:35OK, har inget bättre för mig så jag tar några varv runt stan också.
🙂
OK, har inget bättre för mig så jag tar några varv runt stan också.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 11:12Jag kom just hem från 25 km skogslöpning. Undrars om jag skulle hinna ner till stan för att vara med på ett par varv...? Njaej, men ha det så bra ni andra! 🙂
Jag kom just hem från 25 km skogslöpning. Undrars om jag skulle hinna ner till stan för att vara med på ett par varv...? Njaej, men ha det så bra ni andra! 🙂