Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 12:31Ikväll, Ursvik Xtreme!!!
Deltävling 2/7. Missade den första och har inte fått smaka på Xtremespåret på över ett år. Flyttade till Ursvik i december och har sett fram mot det här sen dess
Ikväll, Ursvik Xtreme!!!
Deltävling 2/7. Missade den första och har inte fått smaka på Xtremespåret på över ett år. Flyttade till Ursvik i december och har sett fram mot det här sen dess
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 20:32Idag 6 km fartlek imorgon 5 km tävlingstempo och formen är på topp 🙂 . Ser fram emot varvet så mycket nu .
Idag 6 km fartlek imorgon 5 km tävlingstempo och formen är på topp 🙂 . Ser fram emot varvet så mycket nu .
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2013, 22:49Kanske blir en runda på djurgården i morgon för att fira födelsedagen 🙂
Kanske blir en runda på djurgården i morgon för att fira födelsedagen 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 22:49Inga alls...
Tänkte med gott samvete vila efter lördagens GöteborgsVarv.
Inga alls...
Tänkte med gott samvete vila efter lördagens GöteborgsVarv.
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 23:17Imorgon: sista (aningen kortare) långpasset inför Stockholm marathon
Imorgon: sista (aningen kortare) långpasset inför Stockholm marathon
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 08:27Springa runt en vacker sjö tidigt på morgonen. 17km löpning och 3mil cykling som upp-/nervärming. Kommer säkert att försöka gena (springa vilse!) några ggr 🙂
Springa runt en vacker sjö tidigt på morgonen. 17km löpning och 3mil cykling som upp-/nervärming. Kommer säkert att försöka gena (springa vilse!) några ggr 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 11:27idag ska jag jogga!! WOHOO! HAr inte joggat sen varvet pga en dunderförkylning. Nu bara lite snorig, men inte värre än att det är dags att komma igång igen 😀
hur långt eller vart har jag ännu inte bestämt. vi får se 🙂
idag ska jag jogga!! WOHOO! HAr inte joggat sen varvet pga en dunderförkylning. Nu bara lite snorig, men inte värre än att det är dags att komma igång igen 😀
hur långt eller vart har jag ännu inte bestämt. vi får se 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 08:13Ikväll börjar träningen inför Stockholm HM med intervaller på Källbrinks IP, någon gång när ungarna gått och lagt sig. Tanken är intervaller 12x400m och sedan lite styrketräning. Undrar om jag kommer känna mig lika positiv efteråt. 😀
Ikväll börjar träningen inför Stockholm HM med intervaller på Källbrinks IP, någon gång när ungarna gått och lagt sig. Tanken är intervaller 12x400m och sedan lite styrketräning. Undrar om jag kommer känna mig lika positiv efteråt. 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 08:53Udda depåstopp ikväll. Springer från jobbet till barnens skola på Söder där det bjuds på grillkorv och festis. Sen, med magen stinn av lättsmält vitt bröd och mjölig grillkorv, rask språngmarsch hem till Ursvik. Burp...
Udda depåstopp ikväll. Springer från jobbet till barnens skola på Söder där det bjuds på grillkorv och festis. Sen, med magen stinn av lättsmält vitt bröd och mjölig grillkorv, rask språngmarsch hem till Ursvik. Burp...
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 09:59Vila!
Vila!