Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Löpvila idag och långpass i morgon. Lopp är inte min starka sida, men jag har i alla fall hejat på sonen och många, många, många andra som sprang Stockholm maraton idag. Ni är fantastiska, allihopa!
Kram,
Jenny

Suger på tanken att springa lite terräng här i krokarna. Det som gör mig tveksam är att de första 40 minuterna är uppför mest hela tiden.

Efter några dagars försiktighet på grund av smärta är det planerat att jag ska ta en runda imorgon bitti. 🙂 håller tummarna för att set ska gå vägen.

Om det inte är alltför varmt efter jobbet ikväll tänkte jag (för första gången) testa hur långt jag kommer på en timme. Har mest harvat kring halvmilen på mina löppass hittills och tänker att jag måste komma igång med lite mer uthållighetsträning om jag s

Planen är att försöka ta mig hem från jobbet ikväll, trots att det är risk för rejäl värme. 16 km löpning, ska försöka hålla nere tempot, till långpasstempo, för att att "överleva" värmen. Hur obehagligt jag än tycker att det är med värmen, så är det ändå

En lååång cykeltur på landet, på småvägar, nästan inte en bil, sol och 20 gr redan. Matsäcken är klar.

Hoppas kunna passa ihop med en 6-8km idag.. Då jag har ett jäkligt iriterande knä, så blir det väldigt stilla tempo..

Har drabbats av total oförmåga att ligga kvar i sängen trots att det är semester och jag i vanliga fall är typ världens mest morgontrötta människa... så jag klurar på att eventuellt ge mig ut på en liten stilla morgonjogg innan barnen vaknar...

Tänker försöka göra om "bedriften" från i onsdags då jag kunde springa en liten runda utan att få ont i benen, för första gången på riktigt länge... Hoppas hoppas det går lika bra idag!

Försöker springa ihop en mil. Kom upp till 7,9 igår innan jag fick ont i knä. Gör ett nytt försök imorgon. Vill gärna få i rutin att springa 3 x mil i veckan, troligen måndag, onsdag och lördag.