Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 21:45Jag går och lägger mig utan en plan för morgondagen, är för trött för det...
Kanske blir asfaltslöpning i 75-90 min lr nåt, men inga vilda strapatser som tidigare 🙂
Jag går och lägger mig utan en plan för morgondagen, är för trött för det...
Kanske blir asfaltslöpning i 75-90 min lr nåt, men inga vilda strapatser som tidigare 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 22:06Jag ska springa innan jobbet, det blir 7200 meter.
Jag ska springa innan jobbet, det blir 7200 meter.
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 09:49Löpvila i flera dagar. 🙁 Lyckades trampa lite snett på min långpanna i söndags. Måste bli bra tills på lördag.... (#)
Löpvila i flera dagar. 🙁 Lyckades trampa lite snett på min långpanna i söndags. Måste bli bra tills på lördag.... (#)
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 10:13Oj, trist Kristina. Hoppas det hinner bli bra. Vad händer på lördag?
Eventuellt blir det löpvila idag och med säkerhet torsdag och fredag inför Vännäs halvmara på lördag. Har lite, lite ont i halsen, så det är väl klokast att vila. Tyvärr.
Oj, trist Kristina. Hoppas det hinner bli bra. Vad händer på lördag?
Eventuellt blir det löpvila idag och med säkerhet torsdag och fredag inför Vännäs halvmara på lördag. Har lite, lite ont i halsen, så det är väl klokast att vila. Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 12:15Idag testade jag tabata-intervaller och i morgon blir det ett kort pass på 15 min på morgonen och innebandy på kvällen. Nu minskar träningsmängden ju närmare Stockholm vi kommer :).
Idag testade jag tabata-intervaller och i morgon blir det ett kort pass på 15 min på morgonen och innebandy på kvällen. Nu minskar träningsmängden ju närmare Stockholm vi kommer :).
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 12:29Gubbvaden vägrar ge med sig. Blev ca 4,5km idag i lugnt tempo. Testade att trycka på efter cirka 1,2 km och sen var det kört igen...linka linka i pluffsfart.
Gubbvaden vägrar ge med sig. Blev ca 4,5km idag i lugnt tempo. Testade att trycka på efter cirka 1,2 km och sen var det kört igen...linka linka i pluffsfart.
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 12:31Tack Ingmari. Kungsholmen runt. Foten är mkt bättre, imorgon blir det en liten testrund. 🙂
Tack Ingmari. Kungsholmen runt. Foten är mkt bättre, imorgon blir det en liten testrund. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 12:58Sista passet innan Kungsholmen Runt blir av idag. Blir tröskel eller maratempopass troligtvis.
Sista passet innan Kungsholmen Runt blir av idag. Blir tröskel eller maratempopass troligtvis.
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 13:26idag tusingar, i kanonväder dessutom 🙂
imorgon lätt distans
idag tusingar, i kanonväder dessutom 🙂
imorgon lätt distans
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:06Jag tror jag kör min backiga runda idag igen, behöver mer pulshöjande träning inför GV. Kan inte mesa runt på platten......
Jag tror jag kör min backiga runda idag igen, behöver mer pulshöjande träning inför GV. Kan inte mesa runt på platten......