Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDiskussion med irriterad bilist
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker att det handlar om sunt förnuft. Det verkar tyvärr vara en bristvara...

För att krångla till det för dig, Linus, kan jag meddela att jag också värnar om andra livsformer än den mänskliga. Det finns inte ett motsatsförhållande i det och i mina andra resonemang.

Vilket blaj, Fredrik. Om jag anser rättigheter och skyldigheter obegränsade av rum kan jag väl inte ange ett rum som "besitter" (märkligt uttryckt) rätt uppsättning rättigheter och skyldigheter?

Nej, det är med vemod och bestörtning som jag nu lämnar den

"Om jag anser rättigheter och skyldigheter obegränsade av rum kan jag väl inte ange ett rum som "besitter" (märkligt uttryckt) rätt uppsättning rättigheter och skyldigheter?"

Jo. Det jag undrar är om det t ex är de rättigheter och skyldigheter som etable

"Kan ju inte låta bli att undra hur mycket fattigare bakåtsträvarna och tvångsförespråkarna anser att världen bör bli innan de ger sig på fräschare tankar och lösningar."

Kan du förklara hur världen blir fattigare av att andra transportsätt än bilen anv

Helt rätt agerat, Trådskaparen!

Den här tråden har retat mina smaklökar så mycket att jag kände mig tvungen att registrera mig bums (något jag hade tänkt göra ändå i sinom tid) 🙂 Ber samtidigt om ursäkt om jag bidrar till att gå OT, men den skadan kans

"Kan du förklara hur världen blir fattigare av att andra transportsätt än bilen används?"

Troligtvis inte. Och det beror troligtvis inte på mig.
Det var ett svar på din fråga som hade varit giltig om frågan var riktad mot mig och baserad på en åsikt jag

En rationell grund borde vara att det inte är hållbart det vi håller på med.

Anser du dig fri Fredrik? Det samhälle du lever i torde framstå som väldigt jobbigt?