Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:28Jag vet inte jag känner mig så lockad av Ultra......... http://www.youtube.com/watch?v=grFr681v2lo&list=UU9vPNJORKOqfbERIb4boeUw&index=2&feature=plcp
Jag vet inte jag känner mig så lockad av Ultra......... http://www.youtube.com/watch?v=grFr681v2lo&list=UU9vPNJORKOqfbERIb4boeUw&index=2&feature=plcp
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:55Kanoninslag i tråden Miranda....prexis sånt som jag älskar å som ger en underbar balans mellan poesi och svettlukt. Kan man få beställa en till kanske....ehe....!?
Kanoninslag i tråden Miranda....prexis sånt som jag älskar å som ger en underbar balans mellan poesi och svettlukt. Kan man få beställa en till kanske....ehe....!?
Quote from Christer Berg on 25 March 2012, 10:45Läste i senaste numret av Runners World och tittade då på Szalkais träningsprogram inför Göteborgsvarvet.
Hans skiljelinje för distans och långpass verkade gå vid 10 km.
Är inte det lite snålt tilltaget för ett program inför ett Halvmaraton?
Läste i senaste numret av Runners World och tittade då på Szalkais träningsprogram inför Göteborgsvarvet.
Hans skiljelinje för distans och långpass verkade gå vid 10 km.
Är inte det lite snålt tilltaget för ett program inför ett Halvmaraton?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 10:13Från Mustafas hemsida! Ang att långpass är tråkiga.... Läs sista meningen! Jag är alltså inte ensam om att gilla långpass 😉
Träningen har fortsatt gått fint här nere i Portugal. Jag har nu fått flera veckor där allt har gått enligt plan. Denna vecka h
Från Mustafas hemsida! Ang att långpass är tråkiga.... Läs sista meningen! Jag är alltså inte ensam om att gilla långpass 😉
Träningen har fortsatt gått fint här nere i Portugal. Jag har nu fått flera veckor där allt har gått enligt plan. Denna vecka h
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 10:34Christian:
Inför en halvmara tycker jag att 10 km är på tok för kort för att kalla långpass. Nu har jag inte läst det programmet och kanske blir långpassen allt längre men 15-18km tycker jag minst långpassen skall vara inför halvmara. Själv vill jag köra
Christian:
Inför en halvmara tycker jag att 10 km är på tok för kort för att kalla långpass. Nu har jag inte läst det programmet och kanske blir långpassen allt längre men 15-18km tycker jag minst långpassen skall vara inför halvmara. Själv vill jag köra
Quote from Christer Berg on 26 March 2012, 10:42Långpassen började på 10 km och ökade till 19 km. Det jag reagerade på var just att brytpunkten mellan distans och långpass redan gick vid milen.. mindre än halvvägs till Måldistansen.
Långpassen började på 10 km och ökade till 19 km. Det jag reagerade på var just att brytpunkten mellan distans och långpass redan gick vid milen.. mindre än halvvägs till Måldistansen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:02Jag skulle också tycka långass är roliga om jag snittade 3:27 i 35 km.
(Nu tycker jag faktiskt långpass är roliga, trots att jag snittar en smula långsammare än så... 😉 ).
Jag skulle också tycka långass är roliga om jag snittade 3:27 i 35 km.
(Nu tycker jag faktiskt långpass är roliga, trots att jag snittar en smula långsammare än så... 😉 ).
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 15:56Ja hu. 2.50-fart på långpass. Grattis (även om det ju för all del inte var hela vägen, men ändå)!
Jag vill också ha 3.42 som uppvärmningsfart på långpass...
Apropå debatten om tråkigt/njutbart: det beror väl på. 30 km ensam i vintermörker på ödsliga cyk
Ja hu. 2.50-fart på långpass. Grattis (även om det ju för all del inte var hela vägen, men ändå)!
Jag vill också ha 3.42 som uppvärmningsfart på långpass...
Apropå debatten om tråkigt/njutbart: det beror väl på. 30 km ensam i vintermörker på ödsliga cyk