Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:08Sorry Miranda. Här är det delade meningar 🙂 De träliga långpassen är en anledning till att jag är på väg att konvertera till en medeldistansare.
Sorry Miranda. Här är det delade meningar 🙂 De träliga långpassen är en anledning till att jag är på väg att konvertera till en medeldistansare.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:12Miranda (V)
Miranda (V)
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:12Nu tycker jag att ni har missförstått det här! Långpassen är det bästa. Därför konverterar man från marathonlöpare till ultralöpare istället! (t+) (H)
Nu tycker jag att ni har missförstått det här! Långpassen är det bästa. Därför konverterar man från marathonlöpare till ultralöpare istället! (t+) (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:14När man upptäcker att man inte blir snabbare längre...?
När man upptäcker att man inte blir snabbare längre...?
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:16-1 MK 😉
-2 MH ;);)
-1 MK 😉
-2 MH ;);)
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:18Inte snabbare längre?
Man glömmer inte kvaliteten bara för att man blir ultralöpare heller. Buud är väl knappast långsam 😉
Jag gör maran på 3.21 med "ultralöparträning". Ska visserligen satsa lite mer på kortare distanser iår som mara och halvmara. F
Inte snabbare längre?
Man glömmer inte kvaliteten bara för att man blir ultralöpare heller. Buud är väl knappast långsam 😉
Jag gör maran på 3.21 med "ultralöparträning". Ska visserligen satsa lite mer på kortare distanser iår som mara och halvmara. F
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:19-10^299 AL 😀
-10^299 AL 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:28Tur att vi är olika så vi får såna här underhållande diskussioner och ändå kunna samlas på samma site 😉
Tur att vi är olika så vi får såna här underhållande diskussioner och ändå kunna samlas på samma site 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 11:32-1 & -2 verkar vara ganska på pricken lika snabba & långsamma på halvan 😉
-1 & -2 verkar vara ganska på pricken lika snabba & långsamma på halvan 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 12:36Lååååångpass i mitt hjärta,
låt mig besjunga dig nu,
förlängd i skogens grönska,
träningens kung, det är du!
Av distanspass jag känner i världen
är du den upplevelse som ger allt.
Genom utövarens kärlek till löpning
är du en blandning av svett och s
Lååååångpass i mitt hjärta,
låt mig besjunga dig nu,
förlängd i skogens grönska,