Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 14:02Det här tycker jag var en grymt kul och inspirerande tråd.
Själv knatar jag på och kommer köra en mara och lite annat smått och gott under 2012.Jag har själv väldigt svårt att ta det lugnt på långpassen för av någon sjuk anledning så inbillar jag mig at
Det här tycker jag var en grymt kul och inspirerande tråd.
Själv knatar jag på och kommer köra en mara och lite annat smått och gott under 2012.
Jag har själv väldigt svårt att ta det lugnt på långpassen för av någon sjuk anledning så inbillar jag mig at
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 20:56Tyvärr Conny är det så illa att ingenting är roligt alltid. Långpassen är för mig löpningens grå vardag, löpningens ekorrhjul, ett nödvändigt ont helt enkelt. Men de är nödvändiga för att kunna njuta av marans sötma.
Tyvärr Conny är det så illa att ingenting är roligt alltid. Långpassen är för mig löpningens grå vardag, löpningens ekorrhjul, ett nödvändigt ont helt enkelt. Men de är nödvändiga för att kunna njuta av marans sötma.
Quote from Christer Berg on 21 March 2012, 21:03Vissa njuter av att sprätta iväg som en jakthund efter en hare medan andra hellre slölullar som Forrest Gump från ena kusten till andra med ett leende på läpparna.
Vissa njuter av att sprätta iväg som en jakthund efter en hare medan andra hellre slölullar som Forrest Gump från ena kusten till andra med ett leende på läpparna.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 07:22Peter; och jag som tycker långpassen är det härliga med träningen! Ute i naturen och njuta av att orka köra länge och känna att kroppen orkar.
Peter; och jag som tycker långpassen är det härliga med träningen! Ute i naturen och njuta av att orka köra länge och känna att kroppen orkar.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 07:44Jag håller med Peter men jag tyckte inte marans sötma var starkare än måstelångpassens grå bitterhet så jag tog helt resolut beslutet att sLuta med maran och springa halvmaradistansen istället. Då kan jag sprätta på som jag vill utan dessa måsten (för att
Jag håller med Peter men jag tyckte inte marans sötma var starkare än måstelångpassens grå bitterhet så jag tog helt resolut beslutet att sLuta med maran och springa halvmaradistansen istället. Då kan jag sprätta på som jag vill utan dessa måsten (för att
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:00Bra Kristina, våga vägra maraton. 😉
Själv tycker jag halvmaran smakar lite unket, medans 400m är en utsökt läckerhet. Kan tänka mig att räkna en mil som långpass.
Bra Kristina, våga vägra maraton. 😉
Själv tycker jag halvmaran smakar lite unket, medans 400m är en utsökt läckerhet. Kan tänka mig att räkna en mil som långpass.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:13Oj, du slickar verkligen bara upp grädden på tårtan Lars. Härligt! 🙂
Oj, du slickar verkligen bara upp grädden på tårtan Lars. Härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 08:20Jag slutar nog tids nog som er med att gå mot kortare distanser men innan dess vill man ju se hur långt man kan nå på maran utan omänskliga satsningar. Och det ligger ju en viss tjusning i att överkomma det tunga, tuffa och tråkiga också. Livet får inte b
Jag slutar nog tids nog som er med att gå mot kortare distanser men innan dess vill man ju se hur långt man kan nå på maran utan omänskliga satsningar. Och det ligger ju en viss tjusning i att överkomma det tunga, tuffa och tråkiga också. Livet får inte b
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 10:38Men HALLÅ!!
Det är ju långpassen som gör löpningen så FANTASTISK!!!!! (H:) (L)
Men HALLÅ!!
Det är ju långpassen som gör löpningen så FANTASTISK!!!!! (H:) (L)
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 10:44+1 MK
+1 MK