Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:08:@ ifall det är sant så stäng av honom på livstid.
:@ ifall det är sant så stäng av honom på livstid.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:16Doping diskuteras ganska ofta i cykelmedia men det brukar vara nyanserat.
AB räknar inte jag som cykelmedia eller nyanserad.
Doping diskuteras ganska ofta i cykelmedia men det brukar vara nyanserat.
AB räknar inte jag som cykelmedia eller nyanserad.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:17NA är 38 år så karriären är i praktiken över hur som. Han får väl köra GrandFondo i Italien nu..
NA är 38 år så karriären är i praktiken över hur som. Han får väl köra GrandFondo i Italien nu..
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:19eller Falun.
eller Falun.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:20Han borde prova att skylla på Pertti Helin, det har funkat förut..
Han borde prova att skylla på Pertti Helin, det har funkat förut..
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:20Det mest tragiska här är att det släpps till media innan det är 100% säkert.
Det mest tragiska här är att det släpps till media innan det är 100% säkert.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:22Det står att han lämnat ett positivt A-prov, vad skulle vara fel med det menar du?
Det står att han lämnat ett positivt A-prov, vad skulle vara fel med det menar du?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:24Jag är förvånad över att Anders Karlsson uttalar sig men han var säkert hemma i Borlänge som vanligt.
Tidigare har Sportchefen haft hand om kontakterna med media men hon sköter kanske Anders jobb eftersom han är anträffbar.
Jag är förvånad över att Anders Karlsson uttalar sig men han var säkert hemma i Borlänge som vanligt.
Tidigare har Sportchefen haft hand om kontakterna med media men hon sköter kanske Anders jobb eftersom han är anträffbar.
Quote from j sollerman on 6 January 2010, 11:26Klart att Kadens inte kan plocka bort artikeln i efterhand, men dom kunde ju ha valt nån cyklist som inte varit dopad!
Klart att Kadens inte kan plocka bort artikeln i efterhand, men dom kunde ju ha valt nån cyklist som inte varit dopad!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:28Precis så, Kalle.
Precis så, Kalle.