Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykeldopad igen - hur tänkte/tänker ha …
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju klart olyckligt att det händer när svensk cykling i övrigt går så bra. Jag kan förstå frustrationen hos övriga svenska toppcyklister. Jag var en av dem som blev ganska provocerad av att ha NA på omslaget i kadens. Sen läste jag Vaccios ledare oc

Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet.

Jag tycker också det är väldigt stötande när f.d. dopingavstängda åter får vara med i de stora loppen, som To

Det är värre att de får Bragdguldet och ska nu vara med i Mästarnas mästare.

Fy fan för dopade idrottsmän/ kvinnor!

Livstids avstängning samt återbetalning av sponsorpengar.

Vet inte om det är sant det som står i AB. Tyvärr så är risken att skadan för cykel redan är skedd. Skrev lite på

Doping – Varför är cykling så drabbad?

Vänta med att döma, sen när blev AB trovärdig? förresten vem har rätt att döma. Hur mycket vet vi om cancer och medicin som tas i det sammanhanget.

Tommy, AB skriver att NA har lämnat ett positivt A-prov. Vad menar du är felet med detta?

"Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet."

Marku, inte för att försvara Axelssons (eller nån annan pillertrillares) gärningar men jag kan komma på rät

Precis vad jag skriver: AB påstår detta. Ok vänta på bekräftelse från källan. Sen kan vi fortsätta....