Quote from Carina Älgmyr on 6 January 2010, 12:10Det är ju klart olyckligt att det händer när svensk cykling i övrigt går så bra. Jag kan förstå frustrationen hos övriga svenska toppcyklister. Jag var en av dem som blev ganska provocerad av att ha NA på omslaget i kadens. Sen läste jag Vaccios ledare oc
Det är ju klart olyckligt att det händer när svensk cykling i övrigt går så bra. Jag kan förstå frustrationen hos övriga svenska toppcyklister. Jag var en av dem som blev ganska provocerad av att ha NA på omslaget i kadens. Sen läste jag Vaccios ledare oc
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 12:11Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet.
Jag tycker också det är väldigt stötande när f.d. dopingavstängda åter får vara med i de stora loppen, som To
Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet.
Jag tycker också det är väldigt stötande när f.d. dopingavstängda åter får vara med i de stora loppen, som To
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 12:14Det är värre att de får Bragdguldet och ska nu vara med i Mästarnas mästare.
Det är värre att de får Bragdguldet och ska nu vara med i Mästarnas mästare.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 13:18Fy fan för dopade idrottsmän/ kvinnor!
Fy fan för dopade idrottsmän/ kvinnor!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 13:22Livstids avstängning samt återbetalning av sponsorpengar.
Livstids avstängning samt återbetalning av sponsorpengar.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 13:34Vet inte om det är sant det som står i AB. Tyvärr så är risken att skadan för cykel redan är skedd. Skrev lite på
http://andersgustafsson.wordpress.com/2010/01/06/doping-varfor-ar-cykling-sa-drabbad/
Vet inte om det är sant det som står i AB. Tyvärr så är risken att skadan för cykel redan är skedd. Skrev lite på
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 16:13Vänta med att döma, sen när blev AB trovärdig? förresten vem har rätt att döma. Hur mycket vet vi om cancer och medicin som tas i det sammanhanget.
Vänta med att döma, sen när blev AB trovärdig? förresten vem har rätt att döma. Hur mycket vet vi om cancer och medicin som tas i det sammanhanget.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 16:38Tommy, AB skriver att NA har lämnat ett positivt A-prov. Vad menar du är felet med detta?
Tommy, AB skriver att NA har lämnat ett positivt A-prov. Vad menar du är felet med detta?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 17:10"Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet."
Marku, inte för att försvara Axelssons (eller nån annan pillertrillares) gärningar men jag kan komma på rät
"Jag personligen tycker att doping direkt ska leda till livstids avstängning. En person som fuskar i sport tycker jag är bland de värsta jag vet."
Marku, inte för att försvara Axelssons (eller nån annan pillertrillares) gärningar men jag kan komma på rät
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 17:16Precis vad jag skriver: AB påstår detta. Ok vänta på bekräftelse från källan. Sen kan vi fortsätta....
Precis vad jag skriver: AB påstår detta. Ok vänta på bekräftelse från källan. Sen kan vi fortsätta....