Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 18:58Fredrik: Har jag livshotande cancer, så skiter jag nog i vad andra tycker.
Personligen tror jag inte att 10% av elitåkrarna är rena. Jag menar inte elit i Sverige, utan proffs. Förmodligen är inte 50% av amatöreliten helt ren. Några åker dit, och de får
Fredrik: Har jag livshotande cancer, så skiter jag nog i vad andra tycker.
Personligen tror jag inte att 10% av elitåkrarna är rena. Jag menar inte elit i Sverige, utan proffs. Förmodligen är inte 50% av amatöreliten helt ren. Några åker dit, och de får
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:31WADA (World Anti-Doping Agency) = källan. Har de yttrat sig?
All whereabouts information is strictly confidential and will be used specifically and only for drug testing purposes. The information will be destroyed after they are no longer relevant for the
WADA (World Anti-Doping Agency) = källan. Har de yttrat sig?
All whereabouts information is strictly confidential and will be used specifically and only for drug testing purposes. The information will be destroyed after they are no longer relevant for the
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:34Daniel: nu börjar det bli lite OT, men du vet att du kan få dispens för de läkemedel du behöver för din cancerbehandling va? Men det bygger förstås på att du vet vad det är du behöver och att du är öppen med vad du petar i dig.
Daniel: nu börjar det bli lite OT, men du vet att du kan få dispens för de läkemedel du behöver för din cancerbehandling va? Men det bygger förstås på att du vet vad det är du behöver och att du är öppen med vad du petar i dig.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:48Fredrik: Nej, det visste jag inte (och kanske bryr mig mindre). Jag hakade bara på möjligheten att resultatet hänger ihop med en cancerbehandling. Mer invecklat än så var inte mitt påstående. Han är inte skyldig ännu. Jag väntar till alla fakta är inne.
Fredrik: Nej, det visste jag inte (och kanske bryr mig mindre). Jag hakade bara på möjligheten att resultatet hänger ihop med en cancerbehandling. Mer invecklat än så var inte mitt påstående. Han är inte skyldig ännu. Jag väntar till alla fakta är inne.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:12Daniel, detta är ju sensationella uppgifter! Menar du att Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är dopade? För inte sitter du och bara fantiserar väl...
Daniel, detta är ju sensationella uppgifter! Menar du att Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är dopade? För inte sitter du och bara fantiserar väl...
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:21"sensationella uppgifter" var i ligger sensationen?
"sensationella uppgifter" var i ligger sensationen?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:35Härligt med en riktig spekulationstråd igen.
Härligt med en riktig spekulationstråd igen.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:43Nej. Jag vet inte en vem cyklisterna du nämner är. Som jag förklarade, grenen intresserar mig inte så mycket. Och jag skrev i början att mina kommentarer gäller inte den nationella eliten, om de nu är elitcyklister i Sverige. Jag känner mig ganska trygg m
Nej. Jag vet inte en vem cyklisterna du nämner är. Som jag förklarade, grenen intresserar mig inte så mycket. Och jag skrev i början att mina kommentarer gäller inte den nationella eliten, om de nu är elitcyklister i Sverige. Jag känner mig ganska trygg m
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 10:45Daniel, nu förstår jag inte riktigt. Först vet du att 90% av dem svenska cykelproffsen är dopade sen vet du inte vilka Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är?
Daniel, nu förstår jag inte riktigt. Först vet du att 90% av dem svenska cykelproffsen är dopade sen vet du inte vilka Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är?
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 10:54Ja, Stefan. Jag har märkt att du inte förstår mig. Det är bättre att vi inte gör saken värre.
Ja, Stefan. Jag har märkt att du inte förstår mig. Det är bättre att vi inte gör saken värre.