Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykeldopad igen - hur tänkte/tänker ha …
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Har jag livshotande cancer, så skiter jag nog i vad andra tycker.

Personligen tror jag inte att 10% av elitåkrarna är rena. Jag menar inte elit i Sverige, utan proffs. Förmodligen är inte 50% av amatöreliten helt ren. Några åker dit, och de får

WADA (World Anti-Doping Agency) = källan. Har de yttrat sig?
All whereabouts information is strictly confidential and will be used specifically and only for drug testing purposes. The information will be destroyed after they are no longer relevant for the

Daniel: nu börjar det bli lite OT, men du vet att du kan få dispens för de läkemedel du behöver för din cancerbehandling va? Men det bygger förstås på att du vet vad det är du behöver och att du är öppen med vad du petar i dig.

Fredrik: Nej, det visste jag inte (och kanske bryr mig mindre). Jag hakade bara på möjligheten att resultatet hänger ihop med en cancerbehandling. Mer invecklat än så var inte mitt påstående. Han är inte skyldig ännu. Jag väntar till alla fakta är inne.

Daniel, detta är ju sensationella uppgifter! Menar du att Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är dopade? För inte sitter du och bara fantiserar väl...

"sensationella uppgifter" var i ligger sensationen?

Härligt med en riktig spekulationstråd igen.

Nej. Jag vet inte en vem cyklisterna du nämner är. Som jag förklarade, grenen intresserar mig inte så mycket. Och jag skrev i början att mina kommentarer gäller inte den nationella eliten, om de nu är elitcyklister i Sverige. Jag känner mig ganska trygg m

Daniel, nu förstår jag inte riktigt. Först vet du att 90% av dem svenska cykelproffsen är dopade sen vet du inte vilka Marcus Ljungkvist och Thomas Lövkvist är?

Ja, Stefan. Jag har märkt att du inte förstår mig. Det är bättre att vi inte gör saken värre.