Quote from j sollerman on 7 January 2010, 23:38Han borde höra av sig direkt och förklara sig!
Han borde höra av sig direkt och förklara sig!
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 23:40Har funderat lite till.....
Cykelsport på hög nivå är underhållning, varför är det ok med doping inom musiken. Vi köper cd och laddar fortfarande ner musik från kungarnas kung Elvis Presley. Listan kan göras lång på artister som drogar för fullt likaväl d
Har funderat lite till.....
Cykelsport på hög nivå är underhållning, varför är det ok med doping inom musiken. Vi köper cd och laddar fortfarande ner musik från kungarnas kung Elvis Presley. Listan kan göras lång på artister som drogar för fullt likaväl d
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 23:46I och för sig rätt Kalle!
Kastas till lejonen, jag vet inte om jag själv hade vågat detta.
Det är nog bara till sin arbetsgivare som han är skyldig att förklara sig. Om de nu inte har "hjälpt" honom.
I och för sig rätt Kalle!
Kastas till lejonen, jag vet inte om jag själv hade vågat detta.
Det är nog bara till sin arbetsgivare som han är skyldig att förklara sig. Om de nu inte har "hjälpt" honom.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 00:36Frågan är om Elvis "dopning" verkligen gjorde honom bättre.
Frågan är om Elvis "dopning" verkligen gjorde honom bättre.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 09:10Tommy funderar på den klassiska frågan, att släppa dopingen fri. Lyckligtvis överväger nog inte ens idrotssrörelsen i allmänhet det. Det skulle nog inte bli så särskilt bra.
Tack vare att dopingen kraftfullt förbjuds, och i vissa länder likställs med nar
Tommy funderar på den klassiska frågan, att släppa dopingen fri. Lyckligtvis överväger nog inte ens idrotssrörelsen i allmänhet det. Det skulle nog inte bli så särskilt bra.
Tack vare att dopingen kraftfullt förbjuds, och i vissa länder likställs med nar
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 09:25Tanken var mera varför vi dömer idrottsartister annorlunda jämfört med artister inom annan underhållning. Är det inte nåt tokigt med vår moral. Ledningen för tex Ullevi hyr sin arena till ett drogspektakel och tidningarna bla Aftonbladet recenserar framtr
Tanken var mera varför vi dömer idrottsartister annorlunda jämfört med artister inom annan underhållning. Är det inte nåt tokigt med vår moral. Ledningen för tex Ullevi hyr sin arena till ett drogspektakel och tidningarna bla Aftonbladet recenserar framtr
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 09:29"Hur kul skulle det vara, att springa Göteborgsvarvet, köra Vasaloppet eller cykla Vätternrundan och veta att ett stort antal motionärer är dopade, medan några andra inte är det?"
När jag som motionär deltar i lopp skiter jag fullständigt i om nån är dop
"Hur kul skulle det vara, att springa Göteborgsvarvet, köra Vasaloppet eller cykla Vätternrundan och veta att ett stort antal motionärer är dopade, medan några andra inte är det?"
När jag som motionär deltar i lopp skiter jag fullständigt i om nån är dop
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 09:34"Tanken var mera varför vi dömer idrottsartister annorlunda jämfört med artister inom annan underhållning."
För att de förstnämnda begår ett regelbrott, de fuskar och luras. Det är en moralisk skillnad jämfört med nån artist inom annan underhållning som
"Tanken var mera varför vi dömer idrottsartister annorlunda jämfört med artister inom annan underhållning."
För att de förstnämnda begår ett regelbrott, de fuskar och luras. Det är en moralisk skillnad jämfört med nån artist inom annan underhållning som
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 12:21Finns det dopingtester på VR eller nåt annat motionslopp?
Finns det dopingtester på VR eller nåt annat motionslopp?
Quote from Carina Älgmyr on 8 January 2010, 13:04Man kan ju bara hoppas att cykelsporten tar efter andra idrotter som har stenhård dopingpolicy på alla nivåer. Spela fram till 22.25 i följande film- här slipper ingen undan;)
http://svtplay.se/v/1810970/dokumentarfilm/plotsligt_i_vinslov
Man kan ju bara hoppas att cykelsporten tar efter andra idrotter som har stenhård dopingpolicy på alla nivåer. Spela fram till 22.25 i följande film- här slipper ingen undan;)
http://svtplay.se/v/1810970/dokumentarfilm/plotsligt_i_vinslov