Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 18:59Jag köpte "halkskydd" i skoaffär,med gummsula ,somjag trär på under..funkar väl sådär..När ja springer spår på motionsgård o de har 1:st slagit om till +grader..osså blir det minus igen,så hela spåret blir bara svall-is..funkar OK,men inte när de blir ner
Jag köpte "halkskydd" i skoaffär,med gummsula ,somjag trär på under..funkar väl sådär..När ja springer spår på motionsgård o de har 1:st slagit om till +grader..osså blir det minus igen,så hela spåret blir bara svall-is..funkar OK,men inte när de blir ner
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 22:15IceBug är det du ska ha.
Jag tänkte så här när jag köpte mina:
1. Det är vinter. Jag vill springa, men inte halka.
2. Jag testar IceBug!
Jag har haft mina ett par år nu och de har fungerat riktigt bra. Eftersom jag bara har dem på is och snö så har ja
IceBug är det du ska ha.
Jag tänkte så här när jag köpte mina:
1. Det är vinter. Jag vill springa, men inte halka.
2. Jag testar IceBug!
Jag har haft mina ett par år nu och de har fungerat riktigt bra. Eftersom jag bara har dem på is och snö så har ja
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 22:27instämmer. har också icebug, lite större så man får plats med tjocka sockar. Stötdämpningen upplever jag inte som nåt problem.
instämmer. har också icebug, lite större så man får plats med tjocka sockar. Stötdämpningen upplever jag inte som nåt problem.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 10:07Hej Åsa.
"Är i joggingtagen och vill inte sluta för att det blir lite halkigt."
Nej tror fan det. Har man nu kommit i gång så gäller det att smida när järnet är varmt.
"Har ni bra tips för dubbade skor? "
Som bla Totteman skriver. "IceBug är det du sk
Hej Åsa.
"Är i joggingtagen och vill inte sluta för att det blir lite halkigt."
Nej tror fan det. Har man nu kommit i gång så gäller det att smida när järnet är varmt.
"Har ni bra tips för dubbade skor? "
Som bla Totteman skriver. "IceBug är det du sk
Quote from Johan T on 9 December 2009, 16:50Jag har också Icebug, och tycker de funkar mycket bra. Bra grepp och bra slitstyrka på dubbarna även om man springer på asfalt.
Jag tycker ändå det där med att skruva in dubbar i vanliga skor verkar intressant, trots allt tycker jag vanlig skor är nåt bek
Jag har också Icebug, och tycker de funkar mycket bra. Bra grepp och bra slitstyrka på dubbarna även om man springer på asfalt.
Jag tycker ändå det där med att skruva in dubbar i vanliga skor verkar intressant, trots allt tycker jag vanlig skor är nåt bek
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 20:11Mina ice-bug funkar helt ok. Tappar en och annan dubb (3-4 första säsongen), men helt ok.
Mina ice-bug funkar helt ok. Tappar en och annan dubb (3-4 första säsongen), men helt ok.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 20:53Jag körde med egendubbade skor förra vintern men kom över ett par icebug och skillnaden var rätt stor.
På isigt underlag fungerade egendubbade skorna rätt bra men blev det lite moddigt så fungerade det inget vidare.
Det var ingen grov mönstring på skorna
Jag körde med egendubbade skor förra vintern men kom över ett par icebug och skillnaden var rätt stor.
På isigt underlag fungerade egendubbade skorna rätt bra men blev det lite moddigt så fungerade det inget vidare.
Det var ingen grov mönstring på skorna
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 07:33Har nån testat de här? http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1058#
Och i så fall, funkar de bra?
Har nån testat de här? http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1058#
Och i så fall, funkar de bra?
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 07:39Nej, men en liknande smidigare som hette Spiky. Testade för en massa år sedan och de funkade hyggligt, men inte lika bra som dubbade skor förstås. Problemet med dem var att de var ganska dyra samt att mina gick sönder två gånger, gummit bara sprack. Så nu
Nej, men en liknande smidigare som hette Spiky. Testade för en massa år sedan och de funkade hyggligt, men inte lika bra som dubbade skor förstås. Problemet med dem var att de var ganska dyra samt att mina gick sönder två gånger, gummit bara sprack. Så nu
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 07:40Nej, men en liknande smidigare som hette Spiky. Testade för en massa år sedan och de funkade hyggligt, men inte lika bra som dubbade skor förstås. Problemet med dem var att de var ganska dyra samt att mina gick sönder två gånger, gummit bara sprack. Så nu
Nej, men en liknande smidigare som hette Spiky. Testade för en massa år sedan och de funkade hyggligt, men inte lika bra som dubbade skor förstås. Problemet med dem var att de var ganska dyra samt att mina gick sönder två gånger, gummit bara sprack. Så nu