Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 17:21Jag har ett par Icebugs som jag skaffat nyligen och jag är helt såld. (t+) Köpte lite större så att jag får plats med tjockare strumpor. Fötterna håller sig torra och varma, jag halkar inte och jag tycker inte att det är nåt problem med dämpningen. Nu spr
Jag har ett par Icebugs som jag skaffat nyligen och jag är helt såld. (t+) Köpte lite större så att jag får plats med tjockare strumpor. Fötterna håller sig torra och varma, jag halkar inte och jag tycker inte att det är nåt problem med dämpningen. Nu spr
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 18:18Jag kan också rekommendera Icebug Navigator, funkar också bra i blöta och sliriga höstspår, ger bra grepp. När de var sprillans nya så var de lite hala på asfalt.
Jag kan också rekommendera Icebug Navigator, funkar också bra i blöta och sliriga höstspår, ger bra grepp. När de var sprillans nya så var de lite hala på asfalt.
Quote from Sofie Schenell on 20 December 2009, 18:43Icebugs är riktigt bra när det är isigt och suveräna på Tjurruset .
Icebugs är riktigt bra när det är isigt och suveräna på Tjurruset .
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 21:35Fast jag skulle inte ha hjärta att utsätta mina för Tjurruset..... Där slirar jag fram i det sämsta/äldsta jag äger. 🙂
Fast jag skulle inte ha hjärta att utsätta mina för Tjurruset..... Där slirar jag fram i det sämsta/äldsta jag äger. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 19:43Tack Bengt för länken till Maxigrip! Skruvade i hela bunten i mina vanliga Asics och fick en enda ynka liten sladd om ca. 5 cm under ett 1,5-milapass. Helt tillräckligt grepp för under 200 kr och inget strul med nya skor!
Tack Bengt för länken till Maxigrip! Skruvade i hela bunten i mina vanliga Asics och fick en enda ynka liten sladd om ca. 5 cm under ett 1,5-milapass. Helt tillräckligt grepp för under 200 kr och inget strul med nya skor!
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 23:42Jag skulle köpa vinterskor idag och av en ren händelse fanns min storlek på ett par Asics Gel Arctic på REA på Team Sportia här i nejden!
499:- (kostat 1295:-) spänn för ett par skor som var fullt acceptabla efter 8 km´s löpning på packad snö & blankis,
Jag skulle köpa vinterskor idag och av en ren händelse fanns min storlek på ett par Asics Gel Arctic på REA på Team Sportia här i nejden!
499:- (kostat 1295:-) spänn för ett par skor som var fullt acceptabla efter 8 km´s löpning på packad snö & blankis,
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 08:38Kan bara instämma med Manne,
Har också ett par Asics Gel Arctic inköpta för ca 500kr, tycker de funkar suveränt! Var ute och rastade dem senast igårkväll
Kan bara instämma med Manne,
Har också ett par Asics Gel Arctic inköpta för ca 500kr, tycker de funkar suveränt! Var ute och rastade dem senast igårkväll
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 20:12+1 (t+)
+1 (t+)
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:11Jag sprang på snö med mina Mizuno idag och behövde inte alls dubbar. Men kanske för att jag är en snigel?
Jag sprang på snö med mina Mizuno idag och behövde inte alls dubbar. Men kanske för att jag är en snigel?
Quote from Elias Engqvist on 23 December 2009, 10:19Då det är hårdpackad snö eller is är det trevligt med dubbar!
Då det är hårdpackad snö eller is är det trevligt med dubbar!