Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 18:04Nån som har provat Icebug OLX? (vill ha en så barfotalik sko som möjligt)
Nån som har provat Icebug OLX? (vill ha en så barfotalik sko som möjligt)
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 19:56Manne & Stefan mfl.>> Jag har fjolårs varianten av Asics Gel Arctic enda skillnaden från de tidigare modellerna är att de nu är utbytbara dobbar. Men dobbarna är lika "dåliga" på de, de slits hela tiden. Sen tycker jag att icebugs dobbarna är länge ut och
Manne & Stefan mfl.>> Jag har fjolårs varianten av Asics Gel Arctic enda skillnaden från de tidigare modellerna är att de nu är utbytbara dobbar. Men dobbarna är lika "dåliga" på de, de slits hela tiden. Sen tycker jag att icebugs dobbarna är länge ut och
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 21:13Hej Oscar, om du menar SISU-L olx (vilka mina tycks heta) så har jag nu avverkat några mil med dem. Jag är supernöjd. Helsköna, torra och fantastiskt grepp. De har ju dubbar, men jag tycker dämpningen känns helt ok och då har det varit blandat underlag, i
Hej Oscar, om du menar SISU-L olx (vilka mina tycks heta) så har jag nu avverkat några mil med dem. Jag är supernöjd. Helsköna, torra och fantastiskt grepp. De har ju dubbar, men jag tycker dämpningen känns helt ok och då har det varit blandat underlag, i
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 21:30Ok, sorry den vet jag inget om...
Ok, sorry den vet jag inget om...
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 21:32ingen fara... tack ändå
ingen fara... tack ändå
Quote from Robert Steinvall on 1 January 2010, 23:57Jag ska köpa mig ett par terrängskor: Inov-8 X-talon. Har hört att de funkar grymt bra på snö och is och dessutom är de nästan racerlätta. Och så funkar de i sommar också. 😉
/Sara
http://www.traningsgladje.se
Jag ska köpa mig ett par terrängskor: Inov-8 X-talon. Har hört att de funkar grymt bra på snö och is och dessutom är de nästan racerlätta. Och så funkar de i sommar också. 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 00:13Tänk bara på att dom inte är vattentäta för 5öre...
(dock så är 212:orna helt klart mina favorit skor när jag inte kan använda mina VFF)
Tänk bara på att dom inte är vattentäta för 5öre...
(dock så är 212:orna helt klart mina favorit skor när jag inte kan använda mina VFF)
Quote from Robert Steinvall on 2 January 2010, 00:18Näpp, men jag tänkte springa på is och inte under den. 🙂
Näpp, men jag tänkte springa på is och inte under den. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 00:29tja tänkte väl mest på att springer man och det råkar vara slaskigt...
tja tänkte väl mest på att springer man och det råkar vara slaskigt...
Quote from Robert Steinvall on 2 January 2010, 00:41ja, då blir man lite blöt om fötterna 🙂 men jag som bor i stockholm och halmstad springer inte på is särskilt ofta, även om marken legat vit ett tag nu, och då känns det rätt onödigt att köpa ett par dubbskor som bara används ett fåtal gånger per år. och
ja, då blir man lite blöt om fötterna 🙂 men jag som bor i stockholm och halmstad springer inte på is särskilt ofta, även om marken legat vit ett tag nu, och då känns det rätt onödigt att köpa ett par dubbskor som bara används ett fåtal gånger per år. och