Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 12:29Jag har köpt ett par slipstoppers från Löplabbet till denna vintern (och tur var väl det för så mycket snö och halka har vi inte haft på länge i Kalmar). Fästet är kanon både på is, snö och asfalt. Däremot flyttar de sig när jag springer och sätter sig sn
Jag har köpt ett par slipstoppers från Löplabbet till denna vintern (och tur var väl det för så mycket snö och halka har vi inte haft på länge i Kalmar). Fästet är kanon både på is, snö och asfalt. Däremot flyttar de sig när jag springer och sätter sig sn
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 13:47har för mig att en del tycker att det sitter bättre om man vänder de bakfram. alltså hälen vid tårna inte dubbarna in mot sulan.
har för mig att en del tycker att det sitter bättre om man vänder de bakfram. alltså hälen vid tårna inte dubbarna in mot sulan.
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 13:58Mina Asics Arctic med utbytbara dobbar fungerar utmärkt på isigt underlag. Men jag använder dem bara när det är absolut nödvändigt så jag kan inte svara för hur länge dobbarna fungerar. Men skon är mycket skön.
Mina Asics Arctic med utbytbara dobbar fungerar utmärkt på isigt underlag. Men jag använder dem bara när det är absolut nödvändigt så jag kan inte svara för hur länge dobbarna fungerar. Men skon är mycket skön.
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 18:07Jag sprang med Slipstoppers förra året och hade precis dom problemen du skriver om Catarina. Det blev blixthalt när dobbarna glidit till ovansidan och jag sprang på gummit. Har därför gett bort dom och skaffat Icebugs istället. Undrar om mina inte var lit
Jag sprang med Slipstoppers förra året och hade precis dom problemen du skriver om Catarina. Det blev blixthalt när dobbarna glidit till ovansidan och jag sprang på gummit. Har därför gett bort dom och skaffat Icebugs istället. Undrar om mina inte var lit
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:31Fick ett par asics artic i höstas dock lite för små,
(45/US11)Sålda
/Markus
Fick ett par asics artic i höstas dock lite för små,
(45/US11)
Sålda
/Markus
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:58Oscar>> spiritsen (som är ett par orienteringsskor) har många orienterare haft stora problem med lossnande dubbar. I februari ska nästa års modell komma där dubbarna ska sitta bättre. Fast på många ställen får man spiritsen utan garanti för ca 800kr...
S
Oscar>> spiritsen (som är ett par orienteringsskor) har många orienterare haft stora problem med lossnande dubbar. I februari ska nästa års modell komma där dubbarna ska sitta bättre. Fast på många ställen får man spiritsen utan garanti för ca 800kr...
S
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 23:13Tyvärr får jag instämma i kören och tyvärr hålla med om att Asics Arctics dubb inte hör till världens åttonde underverk direkt...
...de slits fort, mycket fort!
Och med anledning av det så får ni gärna tipsa om var man får tag i nya dubb som håller bätt
Tyvärr får jag instämma i kören och tyvärr hålla med om att Asics Arctics dubb inte hör till världens åttonde underverk direkt...
...de slits fort, mycket fort!
Och med anledning av det så får ni gärna tipsa om var man får tag i nya dubb som håller bätt
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 23:45Lukas okatten trodde att dom redan hade fixat problemen (läste en intervjuv med nån ifrån Icebug)
vet du hur sulan är? är den mjuk som inov8 212ans?
Lukas okatten trodde att dom redan hade fixat problemen (läste en intervjuv med nån ifrån Icebug)
vet du hur sulan är? är den mjuk som inov8 212ans?
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 00:37Det vågar jag inte svara på om du frågar mig.
Det vågar jag inte svara på om du frågar mig.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 14:33Körde föstsa passet idag med mina hemma-dit-skruvade dobbar från Best-Grip . Fy fan så nice. Perfekt grepp på snö, is och i buklor i skogen.
BILD:http://www.best-grip.se/Shop/Image/Article/3000.jpg
Körde föstsa passet idag med mina hemma-dit-skruvade dobbar från Best-Grip . Fy fan så nice. Perfekt grepp på snö, is och i buklor i skogen.