Quote from Rasmus Olsson on 6 September 2012, 10:38Dock! Efter tre säsongen började mina dubb äta sig genom däcket och punkterade väldigt mycket sista veckorna. Men jag kommer definitivt köpa nya!
Dock! Efter tre säsongen började mina dubb äta sig genom däcket och punkterade väldigt mycket sista veckorna. Men jag kommer definitivt köpa nya!
Quote from Berit Bengtson on 6 September 2012, 12:52Bruse:
Prova att reklamera dem i butiken du köpte dem.
Jag råkade ut för samma sak med mina tre år gamla Marathon Winter och ringde då och beklagade mig för butiken, de kollade med Schwalbe och jag fick då bra rabatt, 20-30(?)% på ett nytt däck, mot att d
Bruse:
Prova att reklamera dem i butiken du köpte dem.
Jag råkade ut för samma sak med mina tre år gamla Marathon Winter och ringde då och beklagade mig för butiken, de kollade med Schwalbe och jag fick då bra rabatt, 20-30(?)% på ett nytt däck, mot att d
Quote from Rasmus Olsson on 6 September 2012, 13:39Håkan, kommer du ihåg i vilken butik jag köpte dom? Jag gör det inte ;~)
Håkan, kommer du ihåg i vilken butik jag köpte dom? Jag gör det inte ;~)
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:03Jag är lite osäker på om jag kan klämma in ett par 32mm dubbdäck på min cykel.. Finns det något smalare som är värt att ha?
Jag är lite osäker på om jag kan klämma in ett par 32mm dubbdäck på min cykel.. Finns det något smalare som är värt att ha?
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:57Har också bytt till schwalbe, rullar bra/bättre men har en tendens att tappa dubb i jämförelse med nokian w106 som också är lite säkrare i snö.
Har också bytt till schwalbe, rullar bra/bättre men har en tendens att tappa dubb i jämförelse med nokian w106 som också är lite säkrare i snö.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:17Robert Anderson skriver:
~Damma av MTBn ändå Christian och köp ett par t ex Nokian fulldubbade till den. Några av mina bättre cykelpass har jag haft när det har varit riktiga vinter dagar. ~
Enig. (t+)
Alt annet er bare dårlig erstattning, som går på
Robert Anderson skriver:
~Damma av MTBn ändå Christian och köp ett par t ex Nokian fulldubbade till den. Några av mina bättre cykelpass har jag haft när det har varit riktiga vinter dagar. ~
Enig. (t+)
Alt annet er bare dårlig erstattning, som går på
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:19Jag tappade några dubb på Schwalbe de första milen, tre bak, två fram tror jag. Men sedan dess har jag inte tappat några alls.
Jag tappade några dubb på Schwalbe de första milen, tre bak, två fram tror jag. Men sedan dess har jag inte tappat några alls.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:24För två år sedan tappade jag 7 dubb bak första 30 milen och fick däcken utbytta utan protest. 🙂 Schwalbe verkar helt ok vad gäller reklamationer!
För två år sedan tappade jag 7 dubb bak första 30 milen och fick däcken utbytta utan protest. 🙂 Schwalbe verkar helt ok vad gäller reklamationer!
Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2012, 09:34Kör ni inte in dom ordenligt i början?
Kör ni inte in dom ordenligt i början?
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:41Det var väl det jag gjorde? 🙂 Jag måste ta mig till jobbet. Ett par dubb hit eller dit spelar ingen roll, och resten sitter ju kvar.
Det var väl det jag gjorde? 🙂 Jag måste ta mig till jobbet. Ett par dubb hit eller dit spelar ingen roll, och resten sitter ju kvar.