Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2012, 09:49Att tappa nån enstaka får man nog räkna med hur noga man kör in dom eller inte.
Att tappa nån enstaka får man nog räkna med hur noga man kör in dom eller inte.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:51Bruse: Ren landsvägskörning med crossen! Jag vet inte hur man kan vara snällare. Jag har haft Nokian WXC300 som det lossat 1-2 dubb i bakdäcket efter 2 säsonger. Min LBS sa att dom hade lite kvalitetsproblem och som sagt, jag fick nya däck. (t+)
Bruse: Ren landsvägskörning med crossen! Jag vet inte hur man kan vara snällare. Jag har haft Nokian WXC300 som det lossat 1-2 dubb i bakdäcket efter 2 säsonger. Min LBS sa att dom hade lite kvalitetsproblem och som sagt, jag fick nya däck. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2012, 09:53Högt tryck under 5 mil utan hårda hastighetsförändringar har jag för mig Nokia rekommenderar.
Högt tryck under 5 mil utan hårda hastighetsförändringar har jag för mig Nokia rekommenderar.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 10:00Då borde 6 bar och lugn landsväg ha funkat 🙂
Då borde 6 bar och lugn landsväg ha funkat 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 10:01Japp.
Japp.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 12:40Kör med Nokian W240 622x40 både fram å bak på min pendelhoj.
Grymt fäste - japp
Rullar trögt - japp
Svåra att få på och av - jappÄr på det hela väldigt nöjd med W240. Kan ta mig fram även om snöröjningen slirar lite;-)
Kör med Nokian W240 622x40 både fram å bak på min pendelhoj.
Grymt fäste - japp
Rullar trögt - japp
Svåra att få på och av - japp
Är på det hela väldigt nöjd med W240. Kan ta mig fram även om snöröjningen slirar lite;-)
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 12:59Skönt att det finns alternativ, Jerker! 🙂
Det blir nog Schwalbe för min del trots allt, sen mtb med feta däck om det mot förmodan skulle falla nån snö i Göteborgsområdet... Har dock inga dubbade till mtb.
Bra tips med inkörning av dubbdäcken! Får bli
Skönt att det finns alternativ, Jerker! 🙂
Det blir nog Schwalbe för min del trots allt, sen mtb med feta däck om det mot förmodan skulle falla nån snö i Göteborgsområdet... Har dock inga dubbade till mtb.
Bra tips med inkörning av dubbdäcken! Får bli
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 13:07Eftersom du bor i Gbg Christian, så kolla in på XXL längre fram. Förra året hade dom bra priser på dubbdäck till MTB. Vad gäller 28" vill jag minnas att dom inte hade Schwalbes Marathon Winter. Däremot Nokian W240.
Eftersom du bor i Gbg Christian, så kolla in på XXL längre fram. Förra året hade dom bra priser på dubbdäck till MTB. Vad gäller 28" vill jag minnas att dom inte hade Schwalbes Marathon Winter. Däremot Nokian W240.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:43Marathon Winter är perfekta för en Göteborgsvinter. Grymma på is men lite sliriga i snö de tre dagar på året det ligger sådan på marken som inte förvandlats till is.
Jag tappade två dubb bak och sex fram under inkörningen. De flesta i yttre raden dubbar.
Marathon Winter är perfekta för en Göteborgsvinter. Grymma på is men lite sliriga i snö de tre dagar på året det ligger sådan på marken som inte förvandlats till is.
Jag tappade två dubb bak och sex fram under inkörningen. De flesta i yttre raden dubbar.