Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 22:07Checka in Webbtvprogrammet Spring! som kommer i slutet av nästa vecka, Där har vi ett test av vinterskor med bla Asics och Icebug.
Checka in Webbtvprogrammet Spring! som kommer i slutet av nästa vecka, Där har vi ett test av vinterskor med bla Asics och Icebug.
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 23:12Senaste RW hade en test där jag vill minnas att Icebugs vann relativt överlägset - tror det var Anima. Har egentligen inte hört ngt positivt om Ascis dubbvariant. Jag körde Icebug Pytho2 förra vintern med merinostrumpor och de funkade mkt bra. Funderar i
Senaste RW hade en test där jag vill minnas att Icebugs vann relativt överlägset - tror det var Anima. Har egentligen inte hört ngt positivt om Ascis dubbvariant. Jag körde Icebug Pytho2 förra vintern med merinostrumpor och de funkade mkt bra. Funderar i
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 13:21Jag stod och klämde på ett par inov-8 igår och funderade på om de var ngt isstf mina asics, som är lite märkliga ...
Jag stod och klämde på ett par inov-8 igår och funderade på om de var ngt isstf mina asics, som är lite märkliga ...
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 14:55Tackar för alla svar och synpunkter. Det verkar som att jag ska glömma Asics och kanske ge IceBug en ny chans.. 😉
Och tack för tipset om det kommande testet av skor. Det programmet måste jag ju se 🙂
Tackar för alla svar och synpunkter. Det verkar som att jag ska glömma Asics och kanske ge IceBug en ny chans.. 😉
Och tack för tipset om det kommande testet av skor. Det programmet måste jag ju se 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 13:18Vad bra att testet finns på nätet!
"Däremot har skon inte så mycket dämpning, vilket gör den mindre lämplig för vinterns långpass." - Bra att de skriver detta, men kanske dumt att speca att det är dåligt med lite dämpning i dessa tider när allt fler vil
Vad bra att testet finns på nätet!
"Däremot har skon inte så mycket dämpning, vilket gör den mindre lämplig för vinterns långpass." - Bra att de skriver detta, men kanske dumt att speca att det är dåligt med lite dämpning i dessa tider när allt fler vil
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:43Märkligt test, varför får Icebug bättre totalpoäng än OLX Spirit?
Märkligt test, varför får Icebug bättre totalpoäng än OLX Spirit?
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 15:54För att fler gillade Icebug? 😉
För att fler gillade Icebug? 😉
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 16:22Som jag förstår Icebugs sortiment så skiljer skorna för obanat och "trail" på så sätt att trail-skorna har flexibla dubb och skorna för obanat har fasta dubb. Jag har sprungit i princip ren asfalt (med bitvis svartis på) med Anima som har flexibla dubb -
Som jag förstår Icebugs sortiment så skiljer skorna för obanat och "trail" på så sätt att trail-skorna har flexibla dubb och skorna för obanat har fasta dubb. Jag har sprungit i princip ren asfalt (med bitvis svartis på) med Anima som har flexibla dubb -
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 20:51Christer - Vet du vad det är för nivåskillnad mellan framfot och häl på VJ Bold?
Fredrik - Vet du vilken dag som Spring lägger ut vinterspecialen? vill kolla den innan jag åker på shopping:-)
Christer - Vet du vad det är för nivåskillnad mellan framfot och häl på VJ Bold?
Fredrik - Vet du vilken dag som Spring lägger ut vinterspecialen? vill kolla den innan jag åker på shopping:-)
Quote from Elias Engqvist on 13 December 2011, 08:59Tyvärr Jonas, jag har inte sett det nånstans - men ögonmåttet säger c:a 5-8mm
Tyvärr Jonas, jag har inte sett det nånstans - men ögonmåttet säger c:a 5-8mm