Quote from Guest on 23 November 2012, 05:32Tränar som eliten, gör resultat som motionären. Stämmer in perfekt på mig ju! 😀
http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/provocerande-med-chef-som-hardtranarÄr inte elitmotionär ett gammalt begrepp från 80-talet förresten?
Tränar som eliten, gör resultat som motionären. Stämmer in perfekt på mig ju! 😀
http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/provocerande-med-chef-som-hardtranar
Är inte elitmotionär ett gammalt begrepp från 80-talet förresten?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 05:42Haha, man känner igen sig ...
Haha, man känner igen sig ...
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 06:59Jag vet inte om det här är något som endast gäller löpning. Varenda fotograf med en kameraväska på + 20000 kategoriserar sig själv eller sin utrustning som semi-professionell t ex. Tror det mer har att göra med en mer individuell syn på egna intressen där
Jag vet inte om det här är något som endast gäller löpning. Varenda fotograf med en kameraväska på + 20000 kategoriserar sig själv eller sin utrustning som semi-professionell t ex. Tror det mer har att göra med en mer individuell syn på egna intressen där
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 07:26För mig är en elitmotionär en som tävlar i motionsklass för att "få en bättre placering".
För mig är en elitmotionär en som tävlar i motionsklass för att "få en bättre placering".
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 07:36För mig är elitmotionär någon som tränar mycket och presterar bra, på nivå strax under eliten. Kan även ha varit elitsatsande tidigare, men som trappat ner något.
En mycket duktig motionär, med andra ord! Kommer själv aldrig att bli elitmotionär, är dock
För mig är elitmotionär någon som tränar mycket och presterar bra, på nivå strax under eliten. Kan även ha varit elitsatsande tidigare, men som trappat ner något.
En mycket duktig motionär, med andra ord! Kommer själv aldrig att bli elitmotionär, är dock
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 07:46Vilken elit menar du då Jenny? Distriktselit, sverigeelit, världselit? Det är en viss skillnad, om man säger så :-).
Om jag skulle satsa hårt och ligga nivån under någon av ovanstående elit, skulle jag nästan ta epitetet som en förolämpning. Men vi är ju
Vilken elit menar du då Jenny? Distriktselit, sverigeelit, världselit? Det är en viss skillnad, om man säger så :-).
Om jag skulle satsa hårt och ligga nivån under någon av ovanstående elit, skulle jag nästan ta epitetet som en förolämpning. Men vi är ju
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 07:54Interssant artikel. Stämmer inte in på min arbetsplats, inga av mina chefer är "elitmotionärer" Sen tycker jag att hon övervärderar hur denna "elitmotionär" gruppen förhåller sig till sin träning. Jag tror bestämt att den gruppen består mer av personer so
Interssant artikel. Stämmer inte in på min arbetsplats, inga av mina chefer är "elitmotionärer" Sen tycker jag att hon övervärderar hur denna "elitmotionär" gruppen förhåller sig till sin träning. Jag tror bestämt att den gruppen består mer av personer so
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 09:24Jag tycker man ska vara försiktig med att fackindela människor. Alla är vi olika och det är ju det som är bra.
"elitmotionär" hur lever dom? Hur lever,tränar, äter elitidrottsmän?
Patrik Sjöberg måste väl antas tillhöra eliten när han var som bäst. Då mås
Jag tycker man ska vara försiktig med att fackindela människor. Alla är vi olika och det är ju det som är bra.
"elitmotionär" hur lever dom? Hur lever,tränar, äter elitidrottsmän?
Patrik Sjöberg måste väl antas tillhöra eliten när han var som bäst. Då mås
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 09:29Jan-Erik: Du tillhör ju Sverigeeliten iallafall helt klart ... sedan blir det ju kännbart vilken skillnad det är när världseliten är med i samma tävling kan jag tänka. Jonas Buud på TEC100 tänker jag på.
Hur många får räknas med i eliten fresten, top 10?
Jan-Erik: Du tillhör ju Sverigeeliten iallafall helt klart ... sedan blir det ju kännbart vilken skillnad det är när världseliten är med i samma tävling kan jag tänka. Jonas Buud på TEC100 tänker jag på.
Hur många får räknas med i eliten fresten, top 10?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:31Maran under 2:20 för herrar och under 2:30 för damer, då snackar vi elit. Kjell-Erik Ståhl sprang 70 maror under 2.20 🙂
Maran under 2:20 för herrar och under 2:30 för damer, då snackar vi elit. Kjell-Erik Ståhl sprang 70 maror under 2.20 🙂