Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 14:52Precis som Kjell-Erik..
Precis som Kjell-Erik..
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:03Det finns inga elitmotionärerer förrän ett elitmotionärsskap kan användas för att urskilja eltimotionärer från övriga kategorier utövare. När det t.ex. finns elitmotionärsklasser. Tills dess kan alla definera sina egna elitmotionärer.
Själv villl jag ocks
Det finns inga elitmotionärerer förrän ett elitmotionärsskap kan användas för att urskilja eltimotionärer från övriga kategorier utövare. När det t.ex. finns elitmotionärsklasser. Tills dess kan alla definera sina egna elitmotionärer.
Själv villl jag ocks
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2012, 15:09Vad sägs om ElitAmatör?
Vad sägs om ElitAmatör?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:17Elitamatörer finns väl redan i mängder av sporter som det inte går att försörja sig på?
Elitamatörer finns väl redan i mängder av sporter som det inte går att försörja sig på?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:19Hobbyhora.
Hobbyhora.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:21Artikeln spaltar ju annars upp en del kriterier:
1. De loggar sin träning på en social media (check på alla som är här på funbeat)
2. De tränar strukturerat och mycket (föreslår minst 3 pass i veckan, min 4 mil)
3. De kör långdistanspass på söndagar (vil
Artikeln spaltar ju annars upp en del kriterier:
1. De loggar sin träning på en social media (check på alla som är här på funbeat)
2. De tränar strukturerat och mycket (föreslår minst 3 pass i veckan, min 4 mil)
3. De kör långdistanspass på söndagar (vil
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:24Känns som att vi diskuterat begreppet förut?
Åtminstone förr fanns en åtskillnad mellan motionörer och aktiva. Aktiva idrottare var i princip de som tillhörde idrottsklubbar och tävlade i seriespel/förbundmästerskap (DM, RM, SM, osv), licensierade i de f
Känns som att vi diskuterat begreppet förut?
Åtminstone förr fanns en åtskillnad mellan motionörer och aktiva. Aktiva idrottare var i princip de som tillhörde idrottsklubbar och tävlade i seriespel/förbundmästerskap (DM, RM, SM, osv), licensierade i de f
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 15:43Hmm, Negationen till amatör är väl proffs. Vad är negationen till elit?
Hmm, Negationen till amatör är väl proffs. Vad är negationen till elit?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 16:26Nja, Ludmilla var verkligen en produkt av Svenska friidrottsförbundet.
Först blev hon friad i samband med Sturup"incidenten" och sedan ifrån sin dopingavstängning med hjälp av De stolta landsmännen ifrån Konungariket Sverige.
Nja, Ludmilla var verkligen en produkt av Svenska friidrottsförbundet.
Först blev hon friad i samband med Sturup"incidenten" och sedan ifrån sin dopingavstängning med hjälp av De stolta landsmännen ifrån Konungariket Sverige.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:15Jag är chef och tycker om att tråka mina medarbetare för att de tränar för lite.
De som inte tränar alls får ett autogenererat mail med inbjudan till torsdagens lunchlöpning..
Jag nyanställer ingen utan att först ta reda på vad de gör på milen.
Jag leder
Jag är chef och tycker om att tråka mina medarbetare för att de tränar för lite.
De som inte tränar alls får ett autogenererat mail med inbjudan till torsdagens lunchlöpning..
Jag nyanställer ingen utan att först ta reda på vad de gör på milen.
Jag leder