Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:36Det är många som vill vara "Elit" men inte betala priset.
Det är många som vill vara "Elit" men inte betala priset.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:38Tyvärr är det inga svenskfödda löpare som klarat 2:20 i år på Mackans lista (alltså med reservationer för någon missad notering). Då har vi bara elitmotionärer då?
Tyvärr är det inga svenskfödda löpare som klarat 2:20 i år på Mackans lista (alltså med reservationer för någon missad notering). Då har vi bara elitmotionärer då?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:58Hälsohets? Konstigt att allt ska vara problematiskt nuförtiden.
Folk tränar mycket och tycker det är kul. Men vi ska inte få prata om det för då kan någon stackars soffpotatis få dåligt samvete. Vem bryr sig? 😀
Hälsohets? Konstigt att allt ska vara problematiskt nuförtiden.
Folk tränar mycket och tycker det är kul. Men vi ska inte få prata om det för då kan någon stackars soffpotatis få dåligt samvete. Vem bryr sig? 😀
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 12:42Oj, trodde inte någon skulle ta så allvarligt. 🙂 Beteendevetare som delar upp människor i grupper och typer? Inte så ovanligt kanske. Alla har sin egna teori, som de vill få uppmärksamhet kring.
Någon som minns när elitmotionär blev ett allmänt begrepp
Oj, trodde inte någon skulle ta så allvarligt. 🙂 Beteendevetare som delar upp människor i grupper och typer? Inte så ovanligt kanske. Alla har sin egna teori, som de vill få uppmärksamhet kring.
Någon som minns när elitmotionär blev ett allmänt begrepp
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 12:47Jag tror att Sven-Åke Lundbäck var den som myntade uttrycket när han trappade ned.
Jag tror att Sven-Åke Lundbäck var den som myntade uttrycket när han trappade ned.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 13:11Niklas, nej inte på herrsidan. Vi kanske helt enkelt inte har någon riktigt vass marathonherre i Sverige just nu? Isabellah Andersson har däremot sprungit några maror under 2:30.
Jfr diskussionen om hur mycket fortare det sprangs på 80-talet…http://www
Niklas, nej inte på herrsidan. Vi kanske helt enkelt inte har någon riktigt vass marathonherre i Sverige just nu? Isabellah Andersson har däremot sprungit några maror under 2:30.
Jfr diskussionen om hur mycket fortare det sprangs på 80-talet…
Quote from Jonny Persson on 23 November 2012, 13:372:12 av Musse i år står sig bra i ett historiskt svenskt perspektiv.
2:12 av Musse i år står sig bra i ett historiskt svenskt perspektiv.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 13:45Skönt för Musse att han slipper kalla sig elitmotionär, då..
Skönt för Musse att han slipper kalla sig elitmotionär, då..
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 14:21Mackan:
" 2:12 av Musse i år står sig bra i ett historiskt svenskt perspektiv. "
Ja, verkligen! Det är förstås en kalastid. 🙂Själv kallar jag mig f ö amatörmotionär.
Mackan:
" 2:12 av Musse i år står sig bra i ett historiskt svenskt perspektiv. "
Ja, verkligen! Det är förstås en kalastid. 🙂
Själv kallar jag mig f ö amatörmotionär.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 14:32Tyvärr måste jag vara tråkig och anse att Isabellah Andersson är lika lite en produkt av svensk friidrott som Ludmilla Enqvist.
Tyvärr måste jag vara tråkig och anse att Isabellah Andersson är lika lite en produkt av svensk friidrott som Ludmilla Enqvist.