Quote from Jonny Persson on 23 November 2012, 17:16Nu blir jag nästan sugen på att börja jobba under dig Micke. 😉
Nu blir jag nästan sugen på att börja jobba under dig Micke. 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:21Det låter intressant. Folk som har en öppen träningsdagbok åker gräddfil genom rekryteringsprocessen.
Det låter intressant. Folk som har en öppen träningsdagbok åker gräddfil genom rekryteringsprocessen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:24Niklas:
"4. De tävlar och kör gärna marathon (krav minst ett marathon om året kanske)"
Men man borde väl kunna vara såväl elitlöpare som elitmotionär (om det nu existerar några sådana) även på andra distanser än just maran?
Niklas:
"4. De tävlar och kör gärna marathon (krav minst ett marathon om året kanske)"
Men man borde väl kunna vara såväl elitlöpare som elitmotionär (om det nu existerar några sådana) även på andra distanser än just maran?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:28Ja, jag har världsrekordet på Harryrundan!
Ja, jag har världsrekordet på Harryrundan!
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:43Joakim: Att superträna för att köra motionslopp på 1600 meter verkar inte räknas enligt artikeln 🙂
Joakim: Att superträna för att köra motionslopp på 1600 meter verkar inte räknas enligt artikeln 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:49Och ikväll kommer Claes ta världsrekord i antal vändor upp och ned för Fläckberg!
http://www.laget.se/HMultisportklubb/News/2718278/8848-top-of-the-world
Och ikväll kommer Claes ta världsrekord i antal vändor upp och ned för Fläckberg!
http://www.laget.se/HMultisportklubb/News/2718278/8848-top-of-the-world
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:53Grabbar, ni måste tänka så här: Vilka lopp vill jag lista i mitt CV? Då duger inte Vårruset, Blodomloppet eller Bålsta Halvmarathon. Nä, det ska helst vara Kilimanjaro Marathon, en räcka Ironman eller mytiska utralopp som Full Moon Race.
Grabbar, ni måste tänka så här: Vilka lopp vill jag lista i mitt CV? Då duger inte Vårruset, Blodomloppet eller Bålsta Halvmarathon. Nä, det ska helst vara Kilimanjaro Marathon, en räcka Ironman eller mytiska utralopp som Full Moon Race.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 18:02Njaaaa, jag tror på Stockholm marathon, i alla fall för anställningar i Stockholmsföretag. Det vet kleti och pleti vad det är.
Njaaaa, jag tror på Stockholm marathon, i alla fall för anställningar i Stockholmsföretag. Det vet kleti och pleti vad det är.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 18:09Ja, Stockholm Marathon är en merit. Speciellt om man hängt på farthållarna och nätverkat.
Ja, Stockholm Marathon är en merit. Speciellt om man hängt på farthållarna och nätverkat.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 18:22@Mikael om man nu är farthållare då.
Då måste man ju praktiskt taget redan vara anställd. 😉
@Mikael om man nu är farthållare då.
Då måste man ju praktiskt taget redan vara anställd. 😉