Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 18:25Att lägga ner massa träningstid för att kunna åka till Stockholm är dock klart negativt i resten av Sverige.
Att lägga ner massa träningstid för att kunna åka till Stockholm är dock klart negativt i resten av Sverige.
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2012, 18:35Mikael - anställer du trötta 60+are med en diger samling lidingölopp, ett par ironman och några STM, en mängd Stocjholm halvmaror och en hel del fem o bamm mm mm - alla på mycket mediokra tider?
Jag blir ledig i maj! Träningsdagboken är öppen!
Mikael - anställer du trötta 60+are med en diger samling lidingölopp, ett par ironman och några STM, en mängd Stocjholm halvmaror och en hel del fem o bamm mm mm - alla på mycket mediokra tider?
Jag blir ledig i maj! Träningsdagboken är öppen!
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 19:43Vissa personer gör nog klokast i att hålla nere förteckningen över genomförda lopp i sitt CV. Man ska bemöda sig om att lämna intryck av att viss tid av arbetsveckorna avsätts till själva jobbet. Dessutom kan man förstå att de i ledningsgruppen som just g
Vissa personer gör nog klokast i att hålla nere förteckningen över genomförda lopp i sitt CV. Man ska bemöda sig om att lämna intryck av att viss tid av arbetsveckorna avsätts till själva jobbet. Dessutom kan man förstå att de i ledningsgruppen som just g
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 19:52Niklas: Varför det?
Niklas: Varför det?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 21:18Sk*t där sprack mitt nya jobb.
Får börja skissa på ett nytt CV
Hm alltså inte överglänsa nya chefen.
Vågar man skriva att man "påbörjat" en halvklassiker. Simmade ju halvsimmet i somras mellan Vansbromarathon och triathonloppet på lördagen 😀
Sk*t där sprack mitt nya jobb.
Får börja skissa på ett nytt CV
Hm alltså inte överglänsa nya chefen.
Vågar man skriva att man "påbörjat" en halvklassiker. Simmade ju halvsimmet i somras mellan Vansbromarathon och triathonloppet på lördagen 😀
Quote from Catharina Brattlin on 23 November 2012, 21:48Jag uppgav bl a min fritidssysselsättning - långdistanslöpning med tillhörande långlopp - i mitt CV när jag sökte en chefstjänst för ett par år sen.
Alla verksamheter har mål, och även delmål, som ska uppnås på olika sätt. Min koppling till just maratho
Jag uppgav bl a min fritidssysselsättning - långdistanslöpning med tillhörande långlopp - i mitt CV när jag sökte en chefstjänst för ett par år sen.
Alla verksamheter har mål, och även delmål, som ska uppnås på olika sätt. Min koppling till just maratho
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2012, 21:59Jag brukar sitta med i anställningsintervjuver på jobbet och en gång var det en som verkligen framhöll sin löpning i intervjuven, då gick jag nog lite utanför ramarna ch rekommenderade honom till jobbet (för att få en löpare till i gänget) men min chef ge
Jag brukar sitta med i anställningsintervjuver på jobbet och en gång var det en som verkligen framhöll sin löpning i intervjuven, då gick jag nog lite utanför ramarna ch rekommenderade honom till jobbet (för att få en löpare till i gänget) men min chef ge
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 22:36Du har en j-a tråkig chef, CS! 😀
Du har en j-a tråkig chef, CS! 😀
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 01:38Jag minns att vi hade en barfotalöpare på intervju. Jag frågade om han möjligtvis sysslade med LCHF och "jovisst det är toppen" tyckte han. Jag avrådde anställning då jag inte tror på fanatism.
För övrigt har jag aldrig jobbat på ett ställe där folk trän
Jag minns att vi hade en barfotalöpare på intervju. Jag frågade om han möjligtvis sysslade med LCHF och "jovisst det är toppen" tyckte han. Jag avrådde anställning då jag inte tror på fanatism.
För övrigt har jag aldrig jobbat på ett ställe där folk trän
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 09:17Nu jobbar jag på på ett ställe där det inte är "bör träna" utan "Skall träna" 3 timmar i veckan (ok jag tränar nog lite till).
Så det är väl inte riktigt jämförbart.
Men jag har nog inspirerat en del iaf, fler än jag har avskräckt hoppas jag.
Nu jobbar jag på på ett ställe där det inte är "bör träna" utan "Skall träna" 3 timmar i veckan (ok jag tränar nog lite till).
Så det är väl inte riktigt jämförbart.
Men jag har nog inspirerat en del iaf, fler än jag har avskräckt hoppas jag.