Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningElitmotionär!
You need to log in to create posts and topics.

Att lägga ner massa träningstid för att kunna åka till Stockholm är dock klart negativt i resten av Sverige.

Mikael - anställer du trötta 60+are med en diger samling lidingölopp, ett par ironman och några STM, en mängd Stocjholm halvmaror och en hel del fem o bamm mm mm - alla på mycket mediokra tider?

Jag blir ledig i maj! Träningsdagboken är öppen!

Vissa personer gör nog klokast i att hålla nere förteckningen över genomförda lopp i sitt CV. Man ska bemöda sig om att lämna intryck av att viss tid av arbetsveckorna avsätts till själva jobbet. Dessutom kan man förstå att de i ledningsgruppen som just g

Niklas: Varför det?

Sk*t där sprack mitt nya jobb.
Får börja skissa på ett nytt CV
Hm alltså inte överglänsa nya chefen.
Vågar man skriva att man "påbörjat" en halvklassiker. Simmade ju halvsimmet i somras mellan Vansbromarathon och triathonloppet på lördagen 😀

Jag uppgav bl a min fritidssysselsättning - långdistanslöpning med tillhörande långlopp - i mitt CV när jag sökte en chefstjänst för ett par år sen.

Alla verksamheter har mål, och även delmål, som ska uppnås på olika sätt. Min koppling till just maratho

Jag brukar sitta med i anställningsintervjuver på jobbet och en gång var det en som verkligen framhöll sin löpning i intervjuven, då gick jag nog lite utanför ramarna ch rekommenderade honom till jobbet (för att få en löpare till i gänget) men min chef ge

Du har en j-a tråkig chef, CS! 😀

Jag minns att vi hade en barfotalöpare på intervju. Jag frågade om han möjligtvis sysslade med LCHF och "jovisst det är toppen" tyckte han. Jag avrådde anställning då jag inte tror på fanatism.

För övrigt har jag aldrig jobbat på ett ställe där folk trän

Nu jobbar jag på på ett ställe där det inte är "bör träna" utan "Skall träna" 3 timmar i veckan (ok jag tränar nog lite till).
Så det är väl inte riktigt jämförbart.
Men jag har nog inspirerat en del iaf, fler än jag har avskräckt hoppas jag.