Quote from Vera Werner on 1 June 2010, 07:16omg värsta bilden! kan det verkligen se ut så här av att cykla?
omg värsta bilden! kan det verkligen se ut så här av att cykla?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:36Jag tycker att den är ganska "snäll".
Du har aldrig haft förmånen att få bölder?
Jag tycker att den är ganska "snäll".
Du har aldrig haft förmånen att få bölder?
Quote from Vera Werner on 1 June 2010, 07:49detta ser ut mer som skavsår tycker jag
detta ser ut mer som skavsår tycker jag
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:14Jag måste nog delvis hålla med Per där om bakterier... så här kommer lite mer off-topic-prat.
Det är så att i vissa material som används i "blöjan" i cykelbrallan finns det silver, som väldigt många bakterier saknar motståndskraft emot. Det är ju bra på
Jag måste nog delvis hålla med Per där om bakterier... så här kommer lite mer off-topic-prat.
Det är så att i vissa material som används i "blöjan" i cykelbrallan finns det silver, som väldigt många bakterier saknar motståndskraft emot. Det är ju bra på
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:44Vet dom som fått sluta med cykling i unga år pga domningar , och han hade troligen proffshjälp med rätt sittställning.
På tal om bakterier, tränade ihop med en kompis som aldrig tvättade sina träningskläder, bara tog samma väska dag efter dag, lite kallt
Vet dom som fått sluta med cykling i unga år pga domningar , och han hade troligen proffshjälp med rätt sittställning.
På tal om bakterier, tränade ihop med en kompis som aldrig tvättade sina träningskläder, bara tog samma väska dag efter dag, lite kallt
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:01Slängde en cykelbyxa som gav skavsår lite liknande den bild David visar (fast inte lika allvarligt) när jag körde riktigt långa pass (över 15 mil). Var någon söm som skavde. Typiskt obra.
Slängde en cykelbyxa som gav skavsår lite liknande den bild David visar (fast inte lika allvarligt) när jag körde riktigt långa pass (över 15 mil). Var någon söm som skavde. Typiskt obra.
Quote from Lena O on 1 June 2010, 09:12Jag fick samma problem Linus ett år på Laholm. På tisdag (#)
Onsdagens vilodag hjälpte lite, men de tre återstående dagar var något Character building 😉
Jag fick samma problem Linus ett år på Laholm. På tisdag (#)
Onsdagens vilodag hjälpte lite, men de tre återstående dagar var något Character building 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:33Maria T : så er det også med alt av svettetyg (super tyg). Det er også innsatt med antibac. av en slags. Huden absorberer stoffet, og det sirkulerer i kroppen.
Det er med til å ta livet av bakteriene i våres kropp som vi vil ha , som er nyttige for o
Maria T : så er det også med alt av svettetyg (super tyg). Det er også innsatt med antibac. av en slags. Huden absorberer stoffet, og det sirkulerer i kroppen.
Det er med til å ta livet av bakteriene i våres kropp som vi vil ha , som er nyttige for o
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:36Träningskläder tål ju sällan över 40 grader enligt tvättråd. Blir plagget förstört kan man inte reklamera det.
Bland andra Ariel hävdar ju att man ska kunna tvätta allt i 30 grader för att deras tvättmedel är så bra. Men tvättmedel tar ju bara bort smuts
Träningskläder tål ju sällan över 40 grader enligt tvättråd. Blir plagget förstört kan man inte reklamera det.
Bland andra Ariel hävdar ju att man ska kunna tvätta allt i 30 grader för att deras tvättmedel är så bra. Men tvättmedel tar ju bara bort smuts
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:39Jag tvättar alla mina träningskläder (utom strumpor) i 60 grader så att de blir rena. Inget träningsplagg har hittils tagit stryk av det. Jag antar att de håller lite kortare tid men det är det värt.
Jag tvättar alla mina träningskläder (utom strumpor) i 60 grader så att de blir rena. Inget träningsplagg har hittils tagit stryk av det. Jag antar att de håller lite kortare tid men det är det värt.