Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:15NPNG: helt ok. Jag har äntligen lärt mig vad supertøy är för något. Jag har frågat här i Trondheim (ja, nu i Trondheim) men aldrig fått svart. Svettyg säger allt. Det man har inne på kroppen, alltså. Tack!
NPNG: helt ok. Jag har äntligen lärt mig vad supertøy är för något. Jag har frågat här i Trondheim (ja, nu i Trondheim) men aldrig fått svart. Svettyg säger allt. Det man har inne på kroppen, alltså. Tack!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:27Daniel. Over alt i norge heter svettetøy (svensk) superundertøy på norsk.
Bavac, odlo, Craft. Hely Hansen, ol.
Du hvet Tronhjem er ikke "helt med"
Daniel. Over alt i norge heter svettetøy (svensk) superundertøy på norsk.
Bavac, odlo, Craft. Hely Hansen, ol.
Du hvet Tronhjem er ikke "helt med"
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:07Det är silverjoner som används i kläder som är bakteriedödande men det lär inte behövas träningskläder för att cykla till ICA på shopping.
Till saken hör att jag undviker träningskläder med silverjoner eller triclosan i andra produkter.
OBS. Alla får si
Det är silverjoner som används i kläder som är bakteriedödande men det lär inte behövas träningskläder för att cykla till ICA på shopping.
Till saken hör att jag undviker träningskläder med silverjoner eller triclosan i andra produkter.
OBS. Alla får si
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:57NPNG: De kallar det nog superundertøy även här, men jag visste aldrig vad som menades.
Jag är ingen expert (är amerikan i botten), men oftast tittar jag efter "lager 1" för den typen av plagg. Och jag letar inte så långt: Devold eller Janus/Krone ... det
NPNG: De kallar det nog superundertøy även här, men jag visste aldrig vad som menades.
Jag är ingen expert (är amerikan i botten), men oftast tittar jag efter "lager 1" för den typen av plagg. Och jag letar inte så långt: Devold eller Janus/Krone ... det
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:38Jag förstår inte riktigt varför man är så fokuserad på bakterier. På den tid det begav sig och man försvarade fosterlandet i ett lerigt dike eller myggförgäten håla, tvingades man gå i samma underkläder vecka efter vecka. Man hade skavsår i stövlar, mass
Jag förstår inte riktigt varför man är så fokuserad på bakterier. På den tid det begav sig och man försvarade fosterlandet i ett lerigt dike eller myggförgäten håla, tvingades man gå i samma underkläder vecka efter vecka. Man hade skavsår i stövlar, mass
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:47Är det därför som ett antal envisas med att använda underkläder under cykelbyxorna? För att mamma har sagt det?
Är det därför som ett antal envisas med att använda underkläder under cykelbyxorna? För att mamma har sagt det?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:55Ett förtydligande….jag har inga underkläder under min dyrt införskaffade utrustning. Rumpan bar i ett par supersköna Santini. 🙂
Ett förtydligande….jag har inga underkläder under min dyrt införskaffade utrustning. Rumpan bar i ett par supersköna Santini. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:58varför skulle det ena vara rätt och det andra fel?
Gör som du vill och skit i andra...
varför skulle det ena vara rätt och det andra fel?
Gör som du vill och skit i andra...
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:59Det där med sittsår etc. tycker jag är värst i början av säsongen. Åtminstone för mig som hittills hållt flåset igång med spinning och skidor under vintersäsongen. Kan tänka mig att det är annat om man tillbringar vintern på sin trainer...
Det där med sittsår etc. tycker jag är värst i början av säsongen. Åtminstone för mig som hittills hållt flåset igång med spinning och skidor under vintersäsongen. Kan tänka mig att det är annat om man tillbringar vintern på sin trainer...
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 19:15Daniel : Det er stort sett samme hva det heter . Det er produsert av syntetstoff alt i hop.
Den eneste funksjonen det har er og transportere fukt ut til neste plagg.
Det er forde stoffet har nesten 0 absorbasjonsevne (vansklig ord) og da sier man at
Daniel : Det er stort sett samme hva det heter . Det er produsert av syntetstoff alt i hop.
Den eneste funksjonen det har er og transportere fukt ut til neste plagg.
Det er forde stoffet har nesten 0 absorbasjonsevne (vansklig ord) og da sier man at