Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

NPNG: helt ok. Jag har äntligen lärt mig vad supertøy är för något. Jag har frågat här i Trondheim (ja, nu i Trondheim) men aldrig fått svart. Svettyg säger allt. Det man har inne på kroppen, alltså. Tack!

Daniel. Over alt i norge heter svettetøy (svensk) superundertøy på norsk.

Bavac, odlo, Craft. Hely Hansen, ol.

Du hvet Tronhjem er ikke "helt med"

Det är silverjoner som används i kläder som är bakteriedödande men det lär inte behövas träningskläder för att cykla till ICA på shopping.

Till saken hör att jag undviker träningskläder med silverjoner eller triclosan i andra produkter.

OBS. Alla får si

NPNG: De kallar det nog superundertøy även här, men jag visste aldrig vad som menades.

Jag är ingen expert (är amerikan i botten), men oftast tittar jag efter "lager 1" för den typen av plagg. Och jag letar inte så långt: Devold eller Janus/Krone ... det

Jag förstår inte riktigt varför man är så fokuserad på bakterier. På den tid det begav sig och man försvarade fosterlandet i ett lerigt dike eller myggförgäten håla, tvingades man gå i samma underkläder vecka efter vecka. Man hade skavsår i stövlar, mass

Är det därför som ett antal envisas med att använda underkläder under cykelbyxorna? För att mamma har sagt det?

Ett förtydligande….jag har inga underkläder under min dyrt införskaffade utrustning. Rumpan bar i ett par supersköna Santini. 🙂

varför skulle det ena vara rätt och det andra fel?
Gör som du vill och skit i andra...

Det där med sittsår etc. tycker jag är värst i början av säsongen. Åtminstone för mig som hittills hållt flåset igång med spinning och skidor under vintersäsongen. Kan tänka mig att det är annat om man tillbringar vintern på sin trainer...

Daniel : Det er stort sett samme hva det heter . Det er produsert av syntetstoff alt i hop.

Den eneste funksjonen det har er og transportere fukt ut til neste plagg.

Det er forde stoffet har nesten 0 absorbasjonsevne (vansklig ord) og da sier man at