Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

Og så glemte jeg og si at det er bib med seler som er saken.

Selene holder også "babs & nutte" på plass mitt forand, så de ikke kommer i klemme under armene. (H:)

Arbeidshender?
BILD:http://www.dinvackrastebild.se/assets/img/bildbanken/popartist/2-ymca-uitklap.jpg

"Arbeidshender" : er noget man får når en arbeider fysisk med hendene. tykkere hud i hånden.

En del mensker har sikkert aldrig opplevet det, og kjenner derfor ikke uttrykket.
Vi kan jo ikke alle leve av å flytte papir på et kontor. Noen må også bygge

Valkar i nävarna - fast här handlar det mer om valkar i rumpan ... sittfläsk?

Hade en mycket detaljerad diskussion med en eminent herre angående bortdomnade paket. Iom att man har bevisat sambandet mellan domningar i dessa regioner och syrebrist till organen har man även styrkt att detta leder till impotens och prostata(problem). D

Va? Du menar alltså att det räcker inte med att ha nättrosor under?

Whatever floats your boat man*

Tack för alla tips. Blev en riktigt lång tråd det här.

Jag har gått i köpeplaner en längre tid nu och det här kom väl på sätt o vis lägligt då. Till min pendlarcykel så ska jag kolla upp en annan sadel eventuellt, men sen så tänkte jag köpa en ny cykel.

Jag ville inte starta en ny tråd för en sådan enkel fråga, så jag ställer den här.

På den gamla tiden (det var bättre förr) kunde man köpa "AKLA Salicylsyretalg" på Apoteket. När jag får skavsår, svamp, mögel, vad det nu är, i ljumskarna, smorde jag in m

Testa Inotyol. Egentligen för irriterade babyrumpor men en makalös kräm vad det gällar att läka skavsår.