Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

Det man ska veta om Inotyol är att det är superkletigt! Se till att inte få det på kläderna är mitt tips. jag använde inte ens Inotyol på mina barn för att det är så hopplöst att tvätta bort. (#)

Tack ska ni ha! Jag kände inte till det. Det var ett tag sedan vi hade babyrumpor hemma. Jag ska komma ihåg ditt tips, Nina.

Superkletigit om Inotyol ... hur sant det var! Hoppas det åtminstone fungerar. Man får väl dra till med kemiskrent bensin för att få bort det när det är dags att cykla.

Tjära luktar gott ...

Jag måste ha lyckats bra i sadelval och sittposition eller vad det nu är, körde halvvättern non-stop i söndags och efter 5 timmar hade jag varken, domningar, skavsår eller några andra besvär. Väldigt nöjd med Specialized Avatar!

Nu må i slutta med all denne smøring !!! Det eneste dere oppnår er babyhud i røven, som ikke tåler noget.

Men så gosigt att klappa på. 😉

Inte det här. Jag menar inte något i preventiv syfte, utan som ett botemedel.

Detta med barnsalvan var inte något vidare. Får väl smula sönder lite magnecyl och kleta i.

Är det något bedövande medel som du är ute efter så finns det på apoteket. Men jag är inte människa till att komma på vad det heter, trots att jag har använt det jättemycket till mina barn när dom var små (iof så är dom nästan vuxna nu). Salvan jag tänker

Emla-kräm är det nog du tänker på. Xylocain är också lokalbedövande.