Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:18Tack! Emla var det!!
Tack! Emla var det!!
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:25Jag tänker inte på bedövningsmedel. Jag tänker på salicylsyretalg. Fanns förrut.
Finns inte längre.
Ett utmärkt botemedel mot "crotch rot"
Jag tänker inte på bedövningsmedel. Jag tänker på salicylsyretalg. Fanns förrut.
Finns inte längre.
Ett utmärkt botemedel mot "crotch rot"
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:27Xylocain?
EDIT: Ja, jag är lite sen av mig. Var ju tvungen att springa till badrummet och kolla. 😉
Xylocain?
EDIT: Ja, jag är lite sen av mig. Var ju tvungen att springa till badrummet och kolla. 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:27Nina. Ja, om du liker en mann med baby hud så....kan jeg altids begynne og smøre min. 🙂
Nina. Ja, om du liker en mann med baby hud så....kan jeg altids begynne og smøre min. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:29Morfin?
Morfin?
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:32NPNG: Någonstans på kroppen har väl alla babyhud? 😉 Så du ska inte behöva smörja dig för min skull. Hehe!! 😉
NPNG: Någonstans på kroppen har väl alla babyhud? 😉 Så du ska inte behöva smörja dig för min skull. Hehe!! 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:39Morfin! 😀
Morfin! 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:45Nina.: der mistet jeg et øyeblikk consentrasjonen på kampen: England-Algire. 🙂
Nina.: der mistet jeg et øyeblikk consentrasjonen på kampen: England-Algire. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:01Kampen? Vilken kamp? Ååh, du menar det där när dom springer efter den runda saken? 😉
Kampen? Vilken kamp? Ååh, du menar det där när dom springer efter den runda saken? 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:03Det var ngt stök på teven, bytte kanal, hittade en kul långfilm ... & så kom jag på att jag inte hängt tvätten än, och så hamnade jag vid datorn ...
Det var ngt stök på teven, bytte kanal, hittade en kul långfilm ... & så kom jag på att jag inte hängt tvätten än, och så hamnade jag vid datorn ...