Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:14Har vi gått OT nu? Haha!!! Gud alltså, kan jag inte vara seriös EN enda liten dag i livet? 😉
Har vi gått OT nu? Haha!!! Gud alltså, kan jag inte vara seriös EN enda liten dag i livet? 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 12:54Vem är fiffi alla pratar om, skulle vilja träffa henne 😉
Jag har nog mer problem av vinden mot petter nicklas, kör ju naket under cykelbyxorna numera (vilken skillnad) men har funderat över vindtäta kallingar ibland..
Vem är fiffi alla pratar om, skulle vilja träffa henne 😉
Jag har nog mer problem av vinden mot petter nicklas, kör ju naket under cykelbyxorna numera (vilken skillnad) men har funderat över vindtäta kallingar ibland..
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 13:03Martin, jag beklagar. Tyvärr går det inte att träffa Fiffi. Hon sitter i fängelse. 😉
Martin, jag beklagar. Tyvärr går det inte att träffa Fiffi. Hon sitter i fängelse. 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 17:07Det här med bortdomningar är ett tämligen välkänt (och ökänt) fenomen inom cykelsporten, speciellt för manliga cyklister. Talade med en bekant på gymmet för några månader sedan, han hävdade att hans erektion uteblev i ett par månader efter Vätternrundan.
Det här med bortdomningar är ett tämligen välkänt (och ökänt) fenomen inom cykelsporten, speciellt för manliga cyklister. Talade med en bekant på gymmet för några månader sedan, han hävdade att hans erektion uteblev i ett par månader efter Vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 17:26Den finns hos de som inte optimerar sin position o sadel.
Den är känd hos ovana cyklister. Tämligen okänd hos Cyklister.
Den finns hos de som inte optimerar sin position o sadel.
Den är känd hos ovana cyklister. Tämligen okänd hos Cyklister.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 19:18Hade jag läst ditt inlägg innan rundan hade jag inte åkt 🙂
Hoppas du har fel för avdomnat är det!
Hade jag läst ditt inlägg innan rundan hade jag inte åkt 🙂
Hoppas du har fel för avdomnat är det!
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 19:23Jens Voigt har fem barn. Gazzah(här) har lika många, eller så är det fler på gång.
Jens Voigt har fem barn. Gazzah(här) har lika många, eller så är det fler på gång.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:35@Markus: "Testa Inotyol."
Jag ville bara rapportera. Det fungerade. Efter en dag var besväret borta.
Det var det segaste, klibbigaste smörjan ... men det fungerade.
@Markus: "Testa Inotyol."
Jag ville bara rapportera. Det fungerade. Efter en dag var besväret borta.
Det var det segaste, klibbigaste smörjan ... men det fungerade.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 17:57Skaffa en Brooks. Hade inga problem alls under VR.
Skaffa en Brooks. Hade inga problem alls under VR.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:30Jag har Brooks. Den är 28+ år gammal.
Jag har Brooks. Den är 28+ år gammal.