Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:06Daniel R: Da fikk du den da du var 2 , eller.....?
Daniel R: Da fikk du den da du var 2 , eller.....?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:20inte så intimt men jag har domningar i fötterna efter VR någon som varit med om det?
inte så intimt men jag har domningar i fötterna efter VR någon som varit med om det?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:45H R > Vad cyklade du i för skor? Någon enstaka gång när jag kört spinning i skor med för mjuk sula har jag upplevt att fötterna domnat.
H R > Vad cyklade du i för skor? Någon enstaka gång när jag kört spinning i skor med för mjuk sula har jag upplevt att fötterna domnat.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:12NPNG: Nix, jag är en blekfet gubbe, det ser du väl?
NPNG: Nix, jag är en blekfet gubbe, det ser du väl?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:36jag har mtb skor shimano M-något första gången fötterna är domnade över 3 dagar
jag har mtb skor shimano M-något första gången fötterna är domnade över 3 dagar
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:41Jag kör med SPD (borde veta bättre) och får domningar trots styva LVG skor så det är nog inte ovanligt att du får domningar av MTB-skor. Finns en anledning till att inga proffs kör med samma.
Jag kör med SPD (borde veta bättre) och får domningar trots styva LVG skor så det är nog inte ovanligt att du får domningar av MTB-skor. Finns en anledning till att inga proffs kör med samma.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:51Jag har tidigare haft lite domningar i fötterna, men efter att ha bytt till tunnare strumpor och lossat lite på de främre spännena har de inte återkommit.
Jag har tidigare haft lite domningar i fötterna, men efter att ha bytt till tunnare strumpor och lossat lite på de främre spännena har de inte återkommit.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:01Det finns vissa här som hävdar att det inte har någon betydelse vilket pedalsystem eller skor du använder.
Jag är fortfarande av en annan åsikt.
Det finns vissa här som hävdar att det inte har någon betydelse vilket pedalsystem eller skor du använder.
Jag är fortfarande av en annan åsikt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:11får jag domningar för att mina skor är för mjuka? det kan jag inte tro då dom är stenhårda ingen flex i sulan..... varken in eller ut...
får jag domningar för att mina skor är för mjuka? det kan jag inte tro då dom är stenhårda ingen flex i sulan..... varken in eller ut...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:18Du ska ha precis rätt flex för just dina fötter.
Du ska ha precis rätt flex för just dina fötter.