Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn intim fråga
You need to log in to create posts and topics.

Ordförande för en grupp som gör det till en lek att missförstå andra? Jag tror jag avstår.

Daniel, jag drar tillbaka nomineringen: Du har ändå inte tid - som föreståndare i din egna porslinsbutik ser jag att du har mycket att göra.

Jag önskar dig dock ett långt och gott liv. Glöm inte bort att skratta nån gång, det sägs vara bra för hälsan.

Tillbaks till ämnet?

Det har idag gått 14 dagar och jag har inte fått tillbaka all känsel. Ska jag börja oroa mig eller bara vänta ut det? Det är inte jättefarligt och jag kan leva med det ett tag, men jag vill nog ha tillbaks känseln så småningom... (#)

Dags att omvärdera (under)livet och hur man klär sig?

Nina, hade du trosor under cykelbyxan?

OK, nu kan jag inte bita mig i tungan längre.

Jag är helt tappad bakom en vagn. Jag har blivit tillsagd säkert 100 gånger bara på det här forumet att jag inte ska ha trosor under cykelbyxorna. Men eftersom jag är blond och dum så tar man alltså för givet

Nina puss på dig! (L)

Men det kan vara så enkelt att du ska prova en annan sadel? För den är väl rätt inställd enligt konstens alla regler?

Det tog mig över ett år innan jag hittade en sadel som inte gjorde att hela paketet var bortdomnat i dagar. Tyvär

Fel sadel och/eller sittställning.

Ämnet var det ja...
Jag har varit avdomnad i tårna i två månader en gång innan jag fick tillbaka normal känsel igen, bara som ett exempel. Efter en 37-milatur med dåliga skor.
Dvs det finns hopp. Men om man är orolig så är det nog en bra idé att prata med

Cykeln var flång ny för 14 dagar sedan. Jag hann i princip sätta sadeln i rätt höjd. Har pratat med en fd tävlingsCyklist som tittade och pekade. Jag har ändrat lite efter hans tips, men domningarna är ju redan där. Det har dock inte blivit sämre. Har nu