Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 23:51Nina du må ikke flytte på dine klosser hele tiden.
Kvinner har bredere hofter, og skal ha klossene monterat så skoen kommer så langt UT som mulig.
Dvs, at klitsen skal sitt lengst mulig på innersiden av skoen, der foten er bredest.Har du det bedere m
Nina du må ikke flytte på dine klosser hele tiden.
Kvinner har bredere hofter, og skal ha klossene monterat så skoen kommer så langt UT som mulig.
Dvs, at klitsen skal sitt lengst mulig på innersiden av skoen, der foten er bredest.
Har du det bedere m
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 05:25Nina
Har du platta fötter, det låter på något sätt bättre än att fråga " -Är du plattfot?"
Cykelskor är ofta relativt plata inuti och har du ett lågt fotvalv kan man "platta ut" foten ytterligare vilket kan ge dig dessa symtom.
Isf, testa med ett ilägg
Nina
Har du platta fötter, det låter på något sätt bättre än att fråga " -Är du plattfot?"
Cykelskor är ofta relativt plata inuti och har du ett lågt fotvalv kan man "platta ut" foten ytterligare vilket kan ge dig dessa symtom.
Isf, testa med ett ilägg
Quote from Lena O on 30 June 2010, 06:36Att kvinnor har bredare höfter borde göra att avstånd mellan pedalerna bör vara större än för killar. Det låter orimligt att anpassa kvinnan efter cykeln?
Att kvinnor har bredare höfter borde göra att avstånd mellan pedalerna bör vara större än för killar. Det låter orimligt att anpassa kvinnan efter cykeln?
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:07Nina: För mig har det tagit 4 år att förstå att domningar är trist och borde åtgärdas. Varför det tar så lång tid att förstå hur man löser det är ett av mänskilghetens stora mysterier, men här kommer mirakelkuren i prioritetsordning:
1. Rätt bredd på sad
Nina: För mig har det tagit 4 år att förstå att domningar är trist och borde åtgärdas. Varför det tar så lång tid att förstå hur man löser det är ett av mänskilghetens stora mysterier, men här kommer mirakelkuren i prioritetsordning:
1. Rätt bredd på sad
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:00Vi kör ett varv till i denna diskussion och snäpper upp pinsamhetsnivån ett hack till... Hittills har det ju mest handlat om vad man ska göra för att undvika domingar och andra besvär.
Men om man nu sitter här och snart två månader efter VR fortfarande i
Vi kör ett varv till i denna diskussion och snäpper upp pinsamhetsnivån ett hack till... Hittills har det ju mest handlat om vad man ska göra för att undvika domingar och andra besvär.
Men om man nu sitter här och snart två månader efter VR fortfarande i
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 09:00Söker läkare.
Söker läkare.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:26jag sökte efter 2 veckor det va min gräns... ring vårdcentralen direkt tycker jag...
jag sökte efter 2 veckor det va min gräns... ring vårdcentralen direkt tycker jag...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:52Magnus Högfeldt: Hva med å skifte kjønn. ?
Magnus Högfeldt: Hva med å skifte kjønn. ?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:58@H R: Hur gick det?
@H R: Hur gick det?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:59För sällan?
För sällan?