Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKampsportEn kampsportsgrupp
You need to log in to create posts and topics.

Finns det fler kampsportare här? Vad tränar ni i så fall?

Jag tränar både Karate och BJJ, och det blir gärna lite väl ofta. Bara för att det är så roligt!

Hurra! Jag funderade på att lägga upp en kampsportsgrupp igår, men nu hann du före.
Jag tränade karate i rätt många år, sedan flyttade jag och har försökt mig på aikido (en termin tror jag) och karate i annan stil, den stil jag tränat finns inte här. Tyvä

Jag tränar Iaido och jodo. Dock har det legat på is ett år 🙁
Jag hoppas komma igång igen under våren, träningstiderna krockar hela tiden med mitt jobb.

Jodo var jag lite sugen på, de höll till Nybohov ett tag en grupp ? Eller vet du? Det är inte så lätt att hitta sånt utanför storstäderna.

Hej hej,
Jag tränar Taekwondo på Mudo Akademien. Det är något jag verkligen kan tala mig varm om. Tränar där flera gånger i veckan. Har fått jättefina resultat och instruktörerna är toppen.

Roligt att se alla kampsportare här!

Lingling, vad var det som skiljer mellan den stil du är van vid att köra och den du provade på och som inte passade dig?

Frida, tränar du i Stockholmstrakten? Känner du till Jodo och Iaido träningen i Täby i så fal

Dels var det stilen sedan även attityden 🙂
Jag tränade en stil som räknas som mkt traditionell, och i grupper av folk där de flesta var över 20, den nya klubben jag prövade bestod mest av tonåringar
Kunde ha musik till träningen 🙂
Intruktören frågade n

Hej alla,

kul med ett kampsportsforum. 🙂

Själv har jag tränat Ju-jutsu till 3 kyu. Sedan hade jag många års uppehåll och för ett år sedan började jag träna karate. Nu testar jag lite sport ju-jutsu och aikido också för att se vad jag tycker. Lite väl

Hej
Här kommer en länk till Stockholms Jodokai för er som är intresserade.
http://hem.passagen.se/carlberg/

Patrik; Tackar så mycket!