Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKampsportEn kampsportsgrupp
You need to log in to create posts and topics.

Ja vår Kwanjangmin (huvudtränare) heter Ji-Pyo, jag vet inte om han har fler lokaler, men den jag tränar i ligger på söder (Mosebacketorg).
Han har ju några andra ställen också men jag har inte varit på dem.

Maria S, har du tränat för Ji-Pyo eller?

Jag är göteborgare och tränar i Shobukan 🙂

Tack Patrik! 🙂

Marie, nej jag har inte tränat för Ji-Pyo, men karateklubben jag tränar för verkar ha hållit till i samma lokaler en gång i tiden. Jag kände igen namnet, fast jag tränade inte där då. Nu för tiden håller vi till på Åsögatan.

Lingling! Trist att karateklubben du provade inte passade dig. 🙁 Finns det inga andra klubbar du kan testa träningen på, som kanske har det träningsupplägg som du är mer van vid och trivs med?

Jag tränar iaido och kendo.

Jo, jag var på en uppvisning för stans shotokanklubb förra året eller så, tråkiga är att shotokan ligger stillmässigt ännu längre bort - fast det kanske vore bra ... tänkt att jag får botanisera mig fram en termin i taget bland vad som finns när barnen är

Hej! nyanländ här till gruppen och FunBeat! Jag bor i Köpenhamn och började för ett år sendan träna Karate! Har aldrig tränat något som passar mig SÅ bra! Och jag har tränat nästan alla sporter som gick att träna i den staden jag växte upp! Jag tränar Kor

🙂
Caroline (&Hannes) tränar ni ute i Ryd alltså?

Japp. Ryd, studenternas Mecka... 😉

Det är för övrigt det enda stället i Linkeboda som man kan träna kendo och iaido. Vad vi vet i alla fall 😀

Bor du också i Lkpg eller?