Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKampsportEn kampsportsgrupp
You need to log in to create posts and topics.

Jo, fast på andra sidan. Har för mig att aikidon flyttade från centrala stan (LiFak) till Ryd & LBK, lite mer svårtillgängligt, förutom att det var då vi tappade bort varandra ... Så jag har alltså inte förtalat LBK. (iaf inte ännu;) Nej, tänkt kolla där

Ok, det är möjligt. Jag har bara bott här i ett och ett halvt år. Aikidosektionen i LBK bildades 1998 så det var ju ett tag sedan 🙂
Hoppas du får mer tid i framtiden då 🙂

Det hoppas jag med :)))

(1998 ... hjälp vad tiden rusar iväg ... )

Jag tränar och instruerar sportJu-Jutsu.

Kristoffer, vilken stad tränar och instruerar du i? *nyfiken*

jag tränar thaiboxning och förre det var det taekwondo.

Tränar sporadiskt Kyokushin Karate i Linköpings Budoklubb.

Lingling: Vilken stil tränade du? Om den ligger långt från Shotokan kanske den är närmare Kyokushin. Vilket som så är du välkommen att pröva på hos oss i Ryd. Ska du träna Aikido så är det ju sam

Goju ryu, fast i perioder under annat namn - politik du vet 🙁

Och jo jag vet Kyukushin har hämtat en del från Goju Ryu.
Testade på Kyukushin center ett tag, tänkt att jag skulle prova att ta mig ut till Ryd när barnen är lite större, eller om vi flytta

Hej allihop, tokny på Funbeat var det givet att jag skulle hitta kamptråden 🙂

Tränar Capoeira i Göteborg, men sedan tidigare Thai/kickboxning ett bra tag. Letar lite till mans efter en mer komplett kampsport á la Sportjujutsu eller Goshindo med mer mar

Aikido, sedan 2001. Instruerar också. Det är vansinnigt kul, fortfarande efter 5.5 år! Jag tror jag kommit till läget där jag inte längre säger att jag kan något om aikido, för varje gång jag sagt det har det visat sig vara fel 🙂