Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKampsportEn kampsportsgrupp
You need to log in to create posts and topics.

Tränar thaiboxning innan dess så var det mest soffliggning :).

Hej allihop, kul att det finns fler kampsportare 🙂

Jag tränar och instruerar ju-jutsu kai i Solna Ju-jutsuklubb och det är bland det roligaste jag vet.

Halloj allihopa!

Har iofs varit på FB ett tag men kan ju tala om vad jag håller på med i alla fall. Jag kommer _oxå_ från Linköpings budoklubb där jag tränar och instruerar Ju-jutsu Kai. Tränar dessutom Krav Maga samt en del pass på gymmet.

tjo! Här har ni en Krav Maga kille, men har även kört taekwondo och escrima

Krav Maga är jag nyfiken på. Förra sommaren var jag ytterst nära att anmäla mig till sommarlägret i Stockholm som skulle vara även för nybörjare. Men jag besinnade mig i sista stund. Husfriden hade inte klarat av det. Min familj klagar redan på att jag tr

Jag började med Ju-jutsu när jag var 10 år gammal. Har tävlat en hel del bland annat i sm 2005, då jag var nära att strypa svenska mästaren en gång 😛 Slutade med ju-jutsu sommaren 2006 för jag var sugen på något nytt. Började med shooto efter sommaren oc

Ahh en MMA-kille..(finally)
Jag tränar Bjj, Thai o Valetudo.
Försöker få in några styrke o löp-pass i veckan på det.

Jo, undrade var mma människorna gömde sig 🙂

Jag vill löpträna och styrketräna, men vet inte var jag ska få in det i min nuvarande träningsschema. Är upptagen med olika sorters kampsport varje dag nästan.

Tja Emil
Känner igen det där..
Funderar på att börja springa till o från jobbet.
Det är ca 5km så en mil om dan då hehe
Det blir tufft..

Hehe, om jag skulle springa till plugget skulle jag inte kunna träna kampsport 🙂 Är nog strax över 3 mil dit 🙂

Men ska nog kunna ta mig lite tid till gymmande 2 dagar i veckan. Men vet inte hur jag ska träna då. Hur skulle du göra?