Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKampsportEn kampsportsgrupp
You need to log in to create posts and topics.

Just nu är jag inte så seriös med gymmandet utan kör mest för att behålla den massa man byggt upp. Två dar i veckan verkar räcka för mej. Vill du öka i vikt får du nog träna mer gym o se till vila mer..
(tråkigt jag vet)

äh, då skiter jag i att gå upp i vikt i år. Blir mer fighting istället 🙂

Jag tränar taido (www.taido.nu). Har även tränat iaido, men det ligger på is för tillfället. Har även lite erfarenhet av judo och lite kinesiskt (taji quan). Är även admin på budoförbundets forum, så jag har ett intresse för kampsport i största allmänhet.

hej håller på och testar funbeat 🙂
tränar kyukushin
(jag är dålig på det men jag äälskar det 😀 )
och jag har nyss börjat med kung fu tao
(för att bli snabbare i karaten faktiskt
och jag har blivit det speciellt i sparkar
jag är jäätte seg i sparkar)

har tränat Taido sedan 88,, blivit lite sporadiskare dom senaste åren,, men har en förhoppning att ta tag i det igen

Jag har tränat en ju-jutsu stil som har influenser från taekwondo, boxning och karate i tre år sammanlagt utan pauser inräknat. jag bytte stil efter sommaren 2006 till MMA, dels för att jag fick tips från min kusin som tränar på min klubb och dels för min

Hej

Som dom flesta kampsportare vet så blir man lätt "biten" jag tränar ju-jutsu två gånger i veckan, iaido en gång och kobujitsu och trad. jujutsu en gång i veckan. Jag har tur som har alla mina arter på en och samma klubb så det skönt att komma "hem" n

Ja, visst är det härligt när man kan ha det så. Själv har jag fem träningstillfällen i veckan (om jag orkar) i en och samma klubb just nu, så jag kan inte direkt klaga jag heller. 😉

Hallå där, är rätt ny här
Har tränat JuJutsu Kai i ca 3år och lyckades få ett grönt snöre men stilen passade mig inte riktigt. Testade lite olika stilar sen dess men nu har jag börjat BJJ denna termin och än så länge är jag nöjd.

Hej Dmitri
Välkommen till FB o Bjj´s sköna värld:-)