Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jäääså..?
BILD:http://www.flemingtonprecast.com/concrete_shoe_pix_files/100_0246.jpg

@Anders L
Dom satt som så jädra gött på foten så jag är fortfarande lite sugen. Dom har väl inte så stor höjdskillnad på bak- och fram-fot eller?

Nu har jag egentligen ingen erfarenhet av lättviktsskor, men jag tyckte inte det var någon större skillnad på ds trainer och sky speed i det avseendet på den korta stund jag provade dem på löplabbet. Sen är det klart att det finns utpräglade tävlingsskor

Jag måste bara få kommentera lite…

Det är inte bara vad man har på fötterna som ger resultat.
Man måste även träna en del.
För så kass är inte Kayano skorna. Mina tog mig under 2.50 på Stockholm i fjol. Och det verkar som att det ska vara omöjligt men s

Jag vet inte riktigt om ovanstående var riktigt till mig eller inte, men jag kan väl tillägga att min kommentar om Kayano-löpare och sub 3h var skrivit lite med glimten i ögat 😉 Dock är det ju så att den typiske sub 3h-löparen inte har något behov av att

Det Anders sa.
Jag är också i det läget att vanliga löparpjäxor skadar och förstör, mina fötter hatar dom.
Efter 40km på Täby Xtreme i Nike Free var jag färdig att ge upp, mina underben och fötter var sönderslagna. Men enligt min plan bytte jag då till a