Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn lite notis
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Vem har sagt hur mkt eller lite eller när,var, hur manska motionera för att vara duktig.

Det som är en ansträngning för mig är kanske ett lättare träningspass för någon annan.
Den som inte har familj kanske har lättare att komma iväg men sen har d

När jag började springa i november orkade jag inte springa i en hel timme. Jag tycker att du är skitduktig. Med en målmedveten träning finns det bara du själv som sätter begränsningarna.

Viktigast !! våga börja på sin egen nivå, ingen annans, det kan ju inte väderas av annan än dig själv e d rätt l r e d rätt?
-det största är ju att ens börja med en aktivitet, Heja dig!!

Förtfarande lycklig..så underbart..;)

Bra gjort, Glöm inte det!

jag tänkte snart börja med intervaller gång/jogging - har aldrig sprungit heller men börjar bli lite sugen, har ett par fina joggingskor som samlar damm... för fina för att användas *asg*

Hörru! Inte börja springa nu! 😉

Mina joggingskor har jag kastat till slut - men jag funderar på ett par nya walkingskor att ha extra ... dreamy ...

Hey My!!
Var glad och stolt över det Du presterar!
Det ska vara roligt att träna, sätt gärna upp mål.
Men man ska vara realistisk också!

PS Se Mia... DS

Hej själv..fast go morron passar bra här"ler"

Mål..mm massa mål..men kära nån va svårt det är att välja när allt e kul 🙂

ÅÅ sen e ja la tröög men PS:et begrep ja inte.."funderar"kanske efter kaffet"skratt"

Löpningen fungerar bättre o bättre så då måst

Men har du inte nåt mål med din träning? Typ att bli snabbare, att orka längre att bli fastare i hullet eller vad som helst.

Kanske vara med i nån tävling. Själv hade jag som mål i många år att springa vårruset,sen ändra jag målet till att springa under