Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn lite notis
You need to log in to create posts and topics.

Var
ärhur frågor har du sett det tidigare????#ler illmarigt#

Tycker inte om spärrar heller.. eller att de klappar en på axeln o säger ngt "gulligt"om tjejer eller ålder o mig i samma mening..

Tjejer e segare o vinner i längden..så e de bara...de VET al

OK
När: 12-16 juli
Var: Kopparberg
Hur: Ja det funderar jag som attan på också!!

😉

🙂 ...

Du kan ju börja med Svealandsmästerskapen. Ocj som sagt du behöver inte cyykla lika fort som killarna. Bara fortare än tjejerna i din klass. Det fixar du lätt som en plätt 😉

Hmm... Å vad är det som gäller då då? Tempo? Hittar datum men inget mer? Inte ens vart det går av stapeln någonstans!
Fasiken, jag är ingen tempoåkare.. Jag är en parasit.. en sån som hänger med så läääääänge jag orkar... å inte bidrar 😉

Jag har inte heller sett var det går. I fjol gick det i Fagersta så där lär det inte gå i alla fall 😉

Både Svealandsmästerskapen och V-SM består av både Tempo och linjelopp. V-SM dessutom av partempo över 50 km.

Partempo skulle jag vilja köra. Det tycker jag låter jättekul!!
Finns det någon som vill göra det med mej?

Hmm. tror du måste hitta en tjej i din egen klubb. Om man sen är i olika klasser så får man klassa ned sig till den lägsta. Typ en person från H55 en från H40. Paret tävlar i H40.
Men jag håller med. Jag skulle också gärna köra med nån. I fjol lyckades ja

Okej... Kanske jag ska byta klubb??
Varför finns det inte mixade klasser?

Haha. Om du byter klubb så kommer nog halva Aktivéra och hämtar dig vare sig du vill eller inte.
Jag har för mig att det funnits mixade klasser. Kanske man får köra mixat under samma förutsättningar som i övrigt. Dvs att man tävlar i den högsta klassen.