Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:11@ Moa:
Håller med MH i allt men vill kanske betona vikten av att parallellt med den tekniska lösningen (ortopediska inlägg) träna också fotens egen styrka genom t.ex. tåhävningar. Det kan vara så att du på lite sikt - kanske ett till två år - inte alls b
@ Moa:
Håller med MH i allt men vill kanske betona vikten av att parallellt med den tekniska lösningen (ortopediska inlägg) träna också fotens egen styrka genom t.ex. tåhävningar. Det kan vara så att du på lite sikt - kanske ett till två år - inte alls b
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:15Ajjajjojjoj nu kapade vi denna tråd så det blev en nying om sko- & löpteknik, huka er vänner ;););)
Ajjajjojjoj nu kapade vi denna tråd så det blev en nying om sko- & löpteknik, huka er vänner ;););)
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:20Undrar om jag tillhör det lösa folket.. haha..
Jag tycker jag är ganska flitig på min styrka i benen.. snarare slarvig på armarna då.. (och jag får alltid syra i armarna när jag springer). Nu för jag inte in all styrka i mitt schema.. men minst 3 ggr i
Undrar om jag tillhör det lösa folket.. haha..
Jag tycker jag är ganska flitig på min styrka i benen.. snarare slarvig på armarna då.. (och jag får alltid syra i armarna när jag springer). Nu för jag inte in all styrka i mitt schema.. men minst 3 ggr i
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:22Haha.. naiv nybörjare som jag är så glömmer jag huka mig utan kastar lite mer ved på elden. =)
Haha.. naiv nybörjare som jag är så glömmer jag huka mig utan kastar lite mer ved på elden. =)
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:27MH:s råd om en skicklig naprapat låter som en väldigt bra början...
MH:s råd om en skicklig naprapat låter som en väldigt bra början...
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:32Då är det de som får bli början. Jag har gått hos naprapat och kiropraktor i några år förut (var en storbystad tjockis med rygg/nackproblem, chockerande nog haha..) men det blev snarare smärtlindring än arbeta bort symptomen.
Kan vara att jag var avig f
Då är det de som får bli början. Jag har gått hos naprapat och kiropraktor i några år förut (var en storbystad tjockis med rygg/nackproblem, chockerande nog haha..) men det blev snarare smärtlindring än arbeta bort symptomen.
Kan vara att jag var avig f
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:49Det beror ju alldeles på? Jag vilade mig i form under mina första 43 år och har inga gamla skador lr egenheter som hämmar löpningen. Du kanske inte ska springa alls eller så är du nästa Eyy Palm, omöjligt att säga. Du måste prova dig fram och hitta din eg
Det beror ju alldeles på? Jag vilade mig i form under mina första 43 år och har inga gamla skador lr egenheter som hämmar löpningen. Du kanske inte ska springa alls eller så är du nästa Eyy Palm, omöjligt att säga. Du måste prova dig fram och hitta din eg
Quote from Jonny Persson on 29 February 2012, 11:52För att återgå till ämnet så tyckte jag att det var lite skoj att se Christer. 🙂
För att återgå till ämnet så tyckte jag att det var lite skoj att se Christer. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:03Extra kul för nån som trodde att man inte fick springa sådär.. =)
Extra kul för nån som trodde att man inte fick springa sådär.. =)
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:17Jag tyckte man fick se för lite av Christer.
Jag tyckte man fick se för lite av Christer.