Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:20Ursäkta till trådskaparen att jag också eldar på denna något "off-topic" diskussion, men det handlar ju iallafall om detsamma som filmen, löpning och ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat.
@MoaLanta du beskriver en maskin du kör på gymmet där du är vä
Ursäkta till trådskaparen att jag också eldar på denna något "off-topic" diskussion, men det handlar ju iallafall om detsamma som filmen, löpning och ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat.
@MoaLanta du beskriver en maskin du kör på gymmet där du är vä
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 13:01Eldar på lite..
Ja, visst är det så, knäböjen är tydliga bevis för att knäna viker sig inåt och jag trampar på hålfoten.. anklarna viker sig.
Jag är ju väldigt överrörlig på "fel håll". Vet inte hur jag ska förklara, men jag har fått tillsägelse att stre
Eldar på lite..
Ja, visst är det så, knäböjen är tydliga bevis för att knäna viker sig inåt och jag trampar på hålfoten.. anklarna viker sig.
Jag är ju väldigt överrörlig på "fel håll". Vet inte hur jag ska förklara, men jag har fått tillsägelse att stre
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 13:09Det där med knäböjen stämmer nog, kan ge motsatt effekt om du inte kan hålla emot knäna utan bollen.
Så länge det inte gör ont kan du köra på skulle jag tro.
Problemet är om du ökar träningsmängden eller distansen, ökar du också felbalansen/belastningen.
Det där med knäböjen stämmer nog, kan ge motsatt effekt om du inte kan hålla emot knäna utan bollen.
Så länge det inte gör ont kan du köra på skulle jag tro.
Problemet är om du ökar träningsmängden eller distansen, ökar du också felbalansen/belastningen.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 13:19Nä, för just nu känns det som jag står still i träningen. Jag kommer ingen vart. Jag har sprungit max 6 km sen i somras. Sen måste jag bryta pga smärta. Nu gav jag mig fasen på att ta det lugnt och gå enligt träningsschema här på funbeat, det har gjort at
Nä, för just nu känns det som jag står still i träningen. Jag kommer ingen vart. Jag har sprungit max 6 km sen i somras. Sen måste jag bryta pga smärta. Nu gav jag mig fasen på att ta det lugnt och gå enligt träningsschema här på funbeat, det har gjort at
Quote from Elias Engqvist on 29 February 2012, 16:28Ojoj, börjar med att säga att medan jag har låtsats jobba lite här så har ni fyllt ut den här tråden på ett föredömligt sätt! Inga ursäkter nödvändiga.
Och med tanke på vad nån skrev så tycker jag att ni såg precis lagom mycket av mig!
Skorna heter VJ
Ojoj, börjar med att säga att medan jag har låtsats jobba lite här så har ni fyllt ut den här tråden på ett föredömligt sätt! Inga ursäkter nödvändiga.
Och med tanke på vad nån skrev så tycker jag att ni såg precis lagom mycket av mig!
Skorna heter VJ
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 17:10Dubbfritt?! Tjohoooo! =D
Dubbfritt?! Tjohoooo! =D
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 18:23Exakt så där ser min fotisättning ut efter ca 25 km...å sen har du en föredömlig rullning upp på tån innan foten släpper marken...(Eller tvärt om..med dom greppen.!?). Myche bra film Christer..!
Exakt så där ser min fotisättning ut efter ca 25 km...å sen har du en föredömlig rullning upp på tån innan foten släpper marken...(Eller tvärt om..med dom greppen.!?). Myche bra film Christer..!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 20:10själv brukar jag springa såhär;
http://www.youtube.com/watch?v=PUJhnEmx8Do😉
själv brukar jag springa såhär;
😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 16:37Ett redigt rekordsteg med 29 kommentarer för ett enda steg (hittills). Jag brukar få nöja mig med en handfull kommentarer för flera tusen steg.
Ett redigt rekordsteg med 29 kommentarer för ett enda steg (hittills). Jag brukar få nöja mig med en handfull kommentarer för flera tusen steg.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 07:09Christer, jag skulle vilja se vart ditt knä tar vägen i steget 😀
Kan du inte filma framifrån i knähöjd! =)
Christer, jag skulle vilja se vart ditt knä tar vägen i steget 😀
Kan du inte filma framifrån i knähöjd! =)