Quote from Guest on 4 March 2013, 18:41Det startas ju skryttrådar 🙂 till höger och vänster, vem vill försöka med en mil om dagen, dvs 365 mil totalt under året?. Det är inte så svårt, bara man inte blir skadad.... 🙂 Jag försökte i fjol, men var inte särskilt nära, bla pga skador. Hoppas ja
Det startas ju skryttrådar 🙂 till höger och vänster, vem vill försöka med en mil om dagen, dvs 365 mil totalt under året?. Det är inte så svårt, bara man inte blir skadad.... 🙂 Jag försökte i fjol, men var inte särskilt nära, bla pga skador. Hoppas ja
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 18:51Pratar vi snitt eller streak?
Pratar vi snitt eller streak?
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 19:00Vi pratar snitt! 365 mil när året är slut.
Jag är inte mycket för streak, vilodagar och sjukdom får man räkna med.
Vi pratar snitt! 365 mil när året är slut.
Jag är inte mycket för streak, vilodagar och sjukdom får man räkna med.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 19:25"Det är inte så svårt, bara man inte blir skadad..."
Det är jättelätt att äta upp solen också. Bara man inte bli mätt innan man är färdig, samt skyndar att göra det under natten medan solen är släckt...
"Det är inte så svårt, bara man inte blir skadad..."
Det är jättelätt att äta upp solen också. Bara man inte bli mätt innan man är färdig, samt skyndar att göra det under natten medan solen är släckt...
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 20:02🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 06:28@Markus: (t+)
Jag får nästan en känsla av att du slagit sub 2.40 på maran ur hågen? 🙂
@Markus: (t+)
Jag får nästan en känsla av att du slagit sub 2.40 på maran ur hågen? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 07:30Sub 2:40 blir det nog aldrig för min del. Upplever hitintills att jag haft för mycket skador & krämpor för att jag ska vilja utsätta kroppen för den träningsdos som krävs för att försöka.
Sub 2:40 blir det nog aldrig för min del. Upplever hitintills att jag haft för mycket skador & krämpor för att jag ska vilja utsätta kroppen för den träningsdos som krävs för att försöka.
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 09:10Markus: Tycker du låter lite negativ, du har många år kvar på dig att komma i 2:40-form 🙂
Äta upp solen är nog aldrig något jag kommer försöka mig på dock.
Markus: Tycker du låter lite negativ, du har många år kvar på dig att komma i 2:40-form 🙂
Äta upp solen är nog aldrig något jag kommer försöka mig på dock.
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 09:37Jag skrev inget om att sub 2.40 kändes svårt att nå pga att jag skulle ha för få år på mig. Om jag har 5år eller 50år på mig påverkar inte min bedömning.
Jag skrev inget om att sub 2.40 kändes svårt att nå pga att jag skulle ha för få år på mig. Om jag har 5år eller 50år på mig påverkar inte min bedömning.
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 10:00Det är sant. Tänkte mest på att det är ju oftast möjligt att bygga upp en väldigt stark kropp som sen kan tåla mycket träning om man fokuserar på det en längre tid.
On topic: En mil om dagen är ju ett mål som låter väldigt bra, det är ett av mina delmål
Det är sant. Tänkte mest på att det är ju oftast möjligt att bygga upp en väldigt stark kropp som sen kan tåla mycket träning om man fokuserar på det en längre tid.
On topic: En mil om dagen är ju ett mål som låter väldigt bra, det är ett av mina delmål