Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 11:54Alla är vi olika och måste sätta upp sina mål och drömmar till sitt bästa, Men.
När vi nu börjar komma upp i rätt långa sträckor så finns det alltid en risk med sådana här utmaningar att man för att uppnå sitt mål förtränger kroppens behov av att vila och
Alla är vi olika och måste sätta upp sina mål och drömmar till sitt bästa, Men.
När vi nu börjar komma upp i rätt långa sträckor så finns det alltid en risk med sådana här utmaningar att man för att uppnå sitt mål förtränger kroppens behov av att vila och
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 13:04Jo, jag märkte förra året att det inte var tid eller motivation som saknades. Hoppas kroppen skall tåla lite mer i år. 305 mil i fjol blev det.
Jo, jag märkte förra året att det inte var tid eller motivation som saknades. Hoppas kroppen skall tåla lite mer i år. 305 mil i fjol blev det.
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 14:423612km fick jag ihop 2010, snitt 9.9km/dag, vilket är min högsta års-löpmängd. 38km fattades till 3650km / 1mil/dag, vilket var lite störande då den nivån faktiskt varit något jag i början av året satt upp som en målsättning att nå.
2011 började bra med
3612km fick jag ihop 2010, snitt 9.9km/dag, vilket är min högsta års-löpmängd. 38km fattades till 3650km / 1mil/dag, vilket var lite störande då den nivån faktiskt varit något jag i början av året satt upp som en målsättning att nå.
2011 började bra med
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 15:57Okej, jag trodde du hade mer mil som mest. Tycker inte jag fått ut särskilt mycket av mina mil, hoppas på lite mer utdelning i år.
Okej, jag trodde du hade mer mil som mest. Tycker inte jag fått ut särskilt mycket av mina mil, hoppas på lite mer utdelning i år.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 21:07Jag ska satsa på något liknande, när jag lägger av med innebandy och kan kombinera detta med mitt arbete på något sätt. (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Jag ska satsa på något liknande, när jag lägger av med innebandy och kan kombinera detta med mitt arbete på något sätt. (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 17:36Såhär en bit ifrån halvvägs ligger jag 8 dagar plus. Eller 8 mil om man vill det. Om allt går som planerat blir det ytterligare en mil ikväll. Inget jag vill ta ut i förskott dock.
Känns bra att man har en vecka tillgodo. Kommer säkert behövas!
Såhär en bit ifrån halvvägs ligger jag 8 dagar plus. Eller 8 mil om man vill det. Om allt går som planerat blir det ytterligare en mil ikväll. Inget jag vill ta ut i förskott dock.
Känns bra att man har en vecka tillgodo. Kommer säkert behövas!
Quote from Funbeat user on 22 June 2013, 18:42Passerade 182,5 mil lämpligt nog på midsommardagen. Halvvägs!
Passerade 182,5 mil lämpligt nog på midsommardagen. Halvvägs!
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 23:41Starkt jobbat!
Starkt jobbat!
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 08:54Har ju blivit en och annan mil för mig detta år 🙂
Uppe i just nu 271 på dag 175. Blir jag inte skadad under andra halvan så ryker mitt årspers all världens väg.
Har ju blivit en och annan mil för mig detta år 🙂
Uppe i just nu 271 på dag 175. Blir jag inte skadad under andra halvan så ryker mitt årspers all världens väg.
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 13:48Det kan mycket väl bli så, 185,6mil nu vid halvårsskiftet.
Det kan mycket väl bli så, 185,6mil nu vid halvårsskiftet.