Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Nytt år och nya chanser till bottennapp.... 🙂 )

Tror att jag struntar i fröknar och tar ett år till av cykelterapi.... 8år tillsammans är rätt lång tid....

/Mikael

Aha, är det cykelterapi som gör susen? Då kanske jag ska testa det i stället då 🙂 Fast jag måste säga att spinning, BP och cirkelträning funkar rätt bra det med. Och en jäkla massa jourer, så man garanterat inte är ledig mer än absolut nödvändigt (#)

Jo, de lediga stunderna var värst....
För min del så släppte jag allt, sade upp mig ifrån jobbet, flyttade till Lund och köpte en racer 🙂 (Tycker att jag tog det rätt så bra 😉 )

Nu ett år senare är jag tillbaka i Norrköping och känner mig faktiskt rä

Louise: Du har helt missat distanspass på fyra-fem timmar med massor av tid att tänka och njuta av den skånska landsbygden. Det helar alldeles otroligt!

Varför besvära sig med att släpa med sig en cykel? Långlöpning funkar alldeles utmärkt som terapi =)

thai boxning också

Thaiboxning har jag aldrig provat men sandsäcken på gymet fick ta emot en del aggressioner under en period. Kändes skönt efteråt

Jag brukar cykla med Dennis Sigö som har funnit ljuset i slutet av tunneln och sadlat om till cykel från Thai o kickboxning.

Tur man inte har ngt akut behov av avreagerande längre, men det finns ett och annat som hjälper då med. Allt högintensivt skulle jag våga säga. Går inte att ha ångest eller grubbla när man tar i så man nästan spricker 🙂

Thommy; du kanske har rätt när det gäller dina epitet på pojkflickor. Jag undrar bara över det där med hästeriet eftersom det är nästan bara i Sverige män/pojkar är livrädda för hästar och tycker det är tjejigt att umgås med djur på sisådär ett halvt ton