Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Hur är det om en kille hellre leker med flickorna, gullar med hästen och dansar ballett. Har tummen mitt i näven och klarar inte av att sätta ihop en Ikea bokhylla. Finns det en benämning som Flickpojke?

Joel

Haha, stackars Joel. Min föredettas pojke heter Joel och han är det gulligaste och kramgoaste som finns. Jaha, där ser man 😀

Min son heter Joel o han passar inte heller in på den beskrivningen:)

joel är en kille som jag hölt på att bli tillsamans med i till och från för 7 år sedan. han valde bort mig för en monstruös illaluktande kvinna som såg ut som en karl. efter detta va jag väldigt tveksam och höl honom på behörigt avstånd.
joel kan inte få

Jessica: Herregud! Man vet inte om man ska skratta eller gråta! Well, med den felprioriteringen och med den kommentaren, så klarar du dig nog lika bra utan honom....?

jätte bra 😀
men det är riktigt skojigt så här i backspegeln

Hehe, ja de där riktiga bottennappen kan ju bli det, men det tar ett tag..... Återkommer när mitt är på ännu större distans....tar väl något år till, med tanke på hur lyckat det var....

ser jag frammemot. 😀
då ska vi skratta lite åt det.

med hopp om god läkning

Tack 🙂 Det är på god väg, sedan ett bra tag, men för att skämta om det.....kan behövas ett tag till...