Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Här är en till. Man blir väl som man umgås 🙂

//Hon med 90% killkompisar

jag har nog 50-50 vad gäller kill/tjej kompisar. kanske lite fler tjejkompisar. men och andra sidan kan båda mina bästisar få vilket hockeylag som helst att rodna. jag är den "pryda" enligt dem

Det förklarar saken....umgicks med killar i större utsträckning tidigare...kanske därför min "attityd" dämpats lite 😉

Man måste väl kunna vara "sig själv", varför gå och hålla igen? då blir allting så krystat och onaturligt. Bättre att få veta hur den andre personen är från början och ha "tokroligt" redan från start. Ett skratt förlänger livet

Tja, det är inte bara ett medvetet val. Man faller ju in i olika jargonger i olika sällskap lite sådär av sig själv. Annars håller jag helt med dig. Trist att gå och tjuvhålla på saker 🙂

ibland måste man ju uppföra sig med lite stil.

Känns som att det där kommer fixa sig med åldern, Jessica. Inte för att jag är lastgammal, men hålla på och göra sig till och vara på annat sätt än vad man är, nä, det funkar ändå inte i längden.

nä fast det har jag aldrig gjort. så vi kanske kan ge upp just den diskutionen.

Man anpassar sig efter situationen, men då är det väl också klart att tjejer har lika stor rätt att vara grova i humorn. I dagens samhälle där mannen/kvinnans roll har blivit något mer jämlikt borde väl ingen (förrutom gamla människor) bli förvånad om det

För min del tror jag att jag lagt någon slags förbannelse över mig, som ett fanatiskt Muse-fan har jag alltid sagt att om jag någon gång ska gifta mig så ska jag gifta mig med Matt Bellamy och just nu verkar det som om jag INTE kommer att gifta mig 😉 sed