Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Känner mig inte alls trampad på (H:).

Faktum är att du har lite rätt. När jag började cykla var jag en extrem ensamvarg som alltid cyklade mil efter mil helt solo och var mycket nöjd med det men jag insåg att det är mycket mer praktiskt med en klubb som

En del killar har problem med att tjejer skämtar (grovt ibland) och det kanske är för att de har en föreställning av att flickor bara ska stå där och vara söta prydnadssaker. Ganska gammal attityd enligt min mening. Jag tycker att det är en ganska frisk f

Jodå. Nog har jag provat att dansa också. Var bugginstruktör i många år. Men då börjar man plötsligt leta danspartners när man går ut och inte sängpartners. Har man sen väl hittat en fin danspartner så vill man ju inte sabba allt med att hoppa i säng (H)

Intressant diskussion som spretar åt alla håll! 🙂

Per: om du cyklar hit med golfklubborna så lovar jag att inte fria och inte hoppa i säng med dig, hur låter det?

Nästan perfekt (H) men bara nästan (H)

Ha Ha Ha, det där var årets kommentar Jessica 😀

Ska man vara prydnadssak så får det va......

Anne Mari och jag är, som hon nämnde tidigare i tråden, klubbkamrater, så jag har haft det stora nöjet att träffa henne i verkliga livet flera gånger. En underbar människa! Glad, rolig och trevlig!

- - -

Det där med att dansa... Jag har faktiskt testat

Per: Innebär det att du endast bör hålla dig till dans? Är det åldern?

De flesta av oss brukar dansa med våra partners även om vi har sex med dem.

Så Rasmus, hur ska en "tjejig" tjej vara då?

Är du säker på att det är en sådan stor skillnad på killar och tjejer? Ja, menar om du inte känner så många tjejer, vad får dig då att tro att vi skulle vara så olika er killar???

Vi är väl i första hand män