Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller nog mest tillbaka på jobbet egentligen, men med nya människor kan man ju gå lite försiktigare fram ibland....kanske...eller inte...

Josefin: du har en poäng där. Lite jargong och halvgrov humor funkar mkt bra med killkompisar....inte nödvändig

Josefin vad har du träffat för killar? Jag tycker killar verkar vilja ha tjejer som tar hand om dem!

Jag skulle gärna bli "omhändertagen" 🙂

Myra: Ja du.....säg det ?! 😀 Nä men du vet så där att de vill verka "stora, starka och beskyddande"......(#) Sedan vill de säkert bli omhändertagna med mat och tvätt och all sådan skit men det ör ju en annan femma 😉

Alltså kan någon reda ut det där med pojkflicka? Vad är det? Hur är man då (#)

Vågar inte, man kanske åker på däng 😀

Nä snälla, kan du inte ge din definition ?? Jag menar, har blivit kallad pojkflicka en massa gånger, många gånger av killar och det skulle vara intressant att höra hur de definierar begreppet pojkflicka. Det är aldrig ett epitet jag satt på mig själv, för

En Pojkflicka spelar boll med pojkarna, hon är tuff och drar sig inte med att fajtas med grabbarna om de är kaxiga (troligt både muntligt och fysiskt). Pojkflickan har troligen fler pojkar som kompisar än flickor för att hon umgås hellre med killarna. Po

Jag lever hellre med en Pojkflicka som klarar av att fixa saker själv än ett våp som står som ett frågetecken så fort något går fel. Bara hon vet sina begränsningar så problemen inte blir större. Detta gäller ju mig själv också, man måste veta när man är

Jaha. Ja då är jag väl en pojkflicka, fast jag höll på med hästar också. Dock "gullade" jag inte så mycket utan jag var mer prestationsinriktad...... (H)Och kompisarna är det nog övervikt tjejer, även om det många gånger är så mycket lättare att umgås med

jag är defenitift ingen pojkflicka.
men jag har grabbig humor 😀